کد خبر: ۱۶۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

خرابکاری در خطوط انتقال گاز خرمبید استان فارس

ساعاتی پیش خط لوله شماره ۸ لوله گاز خرمبید حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرمبید دچار انفجار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» ساعت ۱ و ۳۵ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه خط لوله شماره ۸ لوله گاز حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرمبید دچار انفجار شد.


این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت و هم اکنون از طریق قطع گاز بالادستی حریق کامل مهار شده است.


شدت انفجار به‌گونه‌ای بود که از ۲۵ کیلومتری آن یعنی شهر صفاشهر قابل رویت بود.


در همین راستا اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در خصوص انفجار بامداد امروز گفت: ساعت ۱ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز در حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرمبید انفجاری در لوله خط انتقال گاز انجام شده که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این حادثه خرابکاری بوده است.

خرابکاری در خطوط انتقال گاز خرمبید استان فارس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس از آمادگی و حضور تمام دستگاه‌های مرتبط خبر داد و بیان داشت: بلافاصله پس از دریافت خبر همه عوامل فنی، اجرایی، امدادی، انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند و موضوع در شورای تأمین شهرستان خرم بید در حال رصد، پیگیری و تحت کنترل است.                                                                                                                                                                     

وی افزود: هیچ نگرانی برای تأمین گاز برای مصارف خانگی و صنعتی وجود ندارد و خدمات‌رسانی به مردم به‌صورت عادی در حال انجام است.


به گزارش شیرازه این در حالی است که تعداد زیادی از کاربران ضدانقلاب در حال امنیتی جلوه‌دادن حادثه بودند و آن را به شکل گسترده‌ای انتشار می‌دهند که نشان از پشت پرده‌های دشمنی با ملت ایران و انتقام از بی‌توجهی به جنگ رسانه‌ای و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

 

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

 

انتهای خبر/224224

 

نظرات بینندگان