کد خبر: ۱۶۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

برگزاری جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان دختر در شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برگزاری جشن تکلیف سیاسی ۴ هزار دانش‌آموز دختر رأی اولی در شیراز گفت: دانش‌آموزان رأی اولی امسال برای اولین‌بار در سرنوشت کشور سهیم هستند و حق انتخاب دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیراه» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرشید قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش فارس در همایش و جشن بزرگ تکلیف سیاسی ۴ هزار دانش‌آموز دختر رأی اولی شیرازی در سالن شهید دستغیب شیراز گفت: در سطح استان فارس بیش از ۳۸ هزار دانش‌آموز رأی اولی داریم که امسال برای اولین‌بار در تعیین سرنوشت کشور مؤثر خواهند بود.


وی گفت: این همایش در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین دانش‌آموزان در شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود. 


قاسمی با تبریک اولین حضور دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی افزود: شما دانش‌آموزان شیرازی ازجمله بااستعدادترین و باهوش‌ترین دختران ایران هستید.

 

برگزاری جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان دختر در شیراز


وی تصریح کرد: دانش‌آموزان رأی اولی امسال برای اولین‌بار در سرنوشت کشور سهیم هستند و حق انتخاب دارند.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امروز ایران جز ۱۲ کشور دارای صنعت هسته‌ای دنیاست و این افتخار به دست جوانان و دانشمند ایرانی حاصل شده است البته جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه‌های علمی ایران پیشرفت کرده و جز برترین‌های دنیاست.


وی ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و پسر استان فارس و شهر شیراز در ۱۱ اسفند با حضور پر رنگ خود پای صندوق‌های رأی، هویت دختران و پسران ایرانی را مشخص می‌کنند.


قاسمی اذعان کرد: ان‌شاءالله همه دانش‌آموزان رأی اولی را در ۱۱ اسفند در حوزه‌های اخذ آرا ملاقات خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: یک صندوق رأی ویژه رأی اولی‌ها نیز در شهر شیراز استقرار خواهد یافت تا دانش‌آموزان رأی اولی جشن سیاسی خود را تکمیل کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: حماسه‌ای که دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در یوم‌الله ۲۲ بهمن آفریدند با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند تکمیل خواهد شد.


شایان‌ذکر است: در این جشن سیاسی که دکتر محمدهادی ایمانیه؛ استاندار فارس و همچنین ۴ هزار دانش‌آموز دختر رأی اولی از نواحی چهارگانه شیراز حضور داشتند و برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان