کد خبر: ۱۶۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

اقتدار بسیج با جوانان انقلابی در فضای مجازی پایه‌گذاری می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: امروز بیش از ۶۰۰ نفر از فعالان بااستعداد و جوان کشور در این رویداد حضور دارند تا اقتدار بسیج و همچنین جوانان و نوجوانان انقلابی در فضای مجازی هم مانند دیگر پایه‌های اقتدار در کشور پایه‌گذاری شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از راه دانا،  مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در آیین افتتاح پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان در حال برگزاری است، پس از خوش‌امدگویی به حضار و مدعوین گفت: حاضرین در این رویداد بزرگ دیجیتالی، برگزیدگان بیش از ۲ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در سطح کشور و از جوانانی هستند که هوش مصنوعی را در تولید محتوای دیجیتال به کار گرفته‌اند.


وی توضیح داد: این عزیزان که بیشتر دانشجو و دانش‌آموز هستند، در این رویداد تولید محتوا، در یک‌زمان محدود ۴۸ ساعته باید محتوایی اثرگذار را تولید کنند تا در این رویداد برنده جایزه و در آینده پایه‌گذار محتویات فضای مجازی در سطح کشور باشند.


معین افزود: مقامات مختلف کشوری و لشکری در این مدت از آثار این عزیزان بازدید و از این آثار در آینده استفاده کاربردی و تجاری خواهند نمود.


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: امروز بیش از ۶۰۰ نفر از فعالان بااستعداد و جوان کشور در این رویداد حضور دارند تا اقتدار بسیج و همچنین جوانان و نوجوانان انقلابی در فضای مجازی، هم مانند دیگر پایه‌های اقتدار در کشور پایه‌گذاری شود.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان