کد خبر: ۱۶۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
یادداشت؛

رفتار آیت‌الله صدیقی تبلور استاد اخلاق کامل است

سید محسن هاشمی فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت: بالاخره بعد از چند روز جنگ رسانه‌ای شدید و واردکردن انواع تهمت‌ها به آیت‌الله صدیقی، وی در اقدامی بی‌نظیر نشان دادند که همچنان استاد اخلاق و الگویی برای مدیران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آیت‌الله صدیقی در پیامی ویدئویی به‌صراحت از مردم بابت خطای صورت‌گرفته عذرخواهی کرده و مقصر اصلی را خودشان معرفی کردند که ناشی از اعتماد بیش از حد به فردی با سابقه مثبت بوده است.


این اقدام آیت‌الله صدیقی برای اولین‌بار است که انجام می‌شود و برای اولین‌بار می‌بینیم یک مقام و عالم به‌صراحت از مردم عذرخواهی کرده و بدون فرافکنی و هرگونه توجیه همچون مسئولی در فلان روزنامه، مسئولیت را متوجه شخص خود می‌کند و از آن به درگاه ملت ایران پوزش می‌طلبد.


برای اولین‌بار است که در سالیان اخیر شاهد این هستیم که فردی در محضر خداوند و مردم، نه چون بعضی سیاستمداران فعلی و نه‌تنها برای فرزندانشان بلکه برای خودشان حریم و خط قرمزی قائل نشده و از دستگاه قضایی برای برخورد با خاطیان مساعدت می‌طلبد و اکنون اعلام می‌کند هر آنچه را که بوده منحل کرده تا دیگر خیانت و فسادی صورت نگیرد.


خدا را شکر که هنوز علمای بزرگی در ایران و شیعه هستند که چون آیت‌الله محمدی گیلانی، آیت‌الله حسنی و آیت‌الله جنتی نه‌تنها به توجیه خطا و حمایت از اطرافیان نمی‌پردازند؛ بلکه خود از خطاها پوزش طلبیده و اطرافیان فاسدشان را حتی اگر فرزندان و امین‌ترین افراد باشند به دستگاه قضا می‌سپارند.

باشد که بقیه علما ابتدا به تسویه بیوت خود و سپس برخورد با اقدامات محدود غیرقانونی بپردازند.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان