کد خبر: ۱۶۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)؛

محفل قرآنی «بهار در بهار» در شاه‌چراغ برگزار می‌شود

ویژه برنامه ملی «بهار در بهار» با موضوع تلاوت و تفسیر آیات کلام الله مجید، روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه، در سالروز شهادت امیرالمؤمنین علی (ع)؛ به میزبانی شهر شیراز در آستان مقدس شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، طرح «بهار در بهار» با موضوع برگزاری محفل تلاوت و تفسیر آیات کلام الله مجید که به همت محافل قرآن و عترت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در حال برگزاری است، همزمان با روز ۲۱ ماه مبارک رمضان و در سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در شیراز برگزار می‌شود.

محفل قرآنی «بهار در بهار» در شاه‌چراغ برگزار می‌شود

این محفل قرآنی با حضور حسین پرندک، قاری قرآن؛ احمد راسخی مفسر قرآن و اعضای محفل قرآن و عترت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس همراه است.
 همچنین در این نشست ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و تفسیر این آیات، آموزه‌هایی از پند و اندرزهای نهج البلاغه حضرت علی(ع) توسط محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس ارائه خواهد شد.

گفتنی است محفل قرآنی «بهار در بهار» استان فارس ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در شهر شیراز و حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود. 

همچنین این محفل قرآنی از طریق فضای مجازی به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/mahafel-qurani به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای خبر/

 

برچسب ها: شهادت ، امام علی(ع) ، بهار
نظرات بینندگان