کد خبر: ۱۶۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید ابراهیم ساجدی:

کارتان را برای رضایت خدا انجام دهید

شهید ابراهیم ساجدی در وصیت‌نامه خود آورده است: در این مدت زندگی کوتاه و زودگذر تا می‌توانید کارتان را برای رضایت خدا انجام دهید و بر نفس‌های خود غلبه کنید تا بتوانید کارتان را برای رضایت خدا انجام دهید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید ابراهیم ساجدی یکم فروردین سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد. هفت‌ساله بود که راهی مدرسه شد و دوران تحصیلی را تا دیپلم با موفقیت پشت سرگذشت. با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه جنگ شد و سرانجام یکم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح‌المبین منطقه غرب شوش به شهادت رسید.


متن وصیت‌نامه
بر نفس‌های خود غلبه کنید تا بتوانید کارتان را برای رضایت خدا انجام دهید
برادران و خواهران گرامی، در این مدت زندگی کوتاه و زودگذر تا می‌توانید کارتان را برای رضایت خدا انجام دهید و بر نفس‌های خود غلبه کنید تا بتوانید کارتان را برای رضایت خدا انجام دهید.


و بر نفس‌های خود غلبه کنید تا بتوانید از این پنج مرحله آزمایش که خداوند در سوره بقره آیه ۱۵۵ و ۱۵۴ و ۱۵۶ فرموده؛ پیروز و موفق در آیید که خداوند بشارت می‌دهد صابران را.


برادران و خواهران عزیز، بر هوای نفس غلبه‌کردن تنها کنترل شهوت نیست؛ بلکه کنترل سایر اعضاء بدن و سایر خواهش‌های نفسانی انسان است که انسان بتواند از هر لحاظ خویشتن داری نماید.


دیگر مزاحمتان نمی‌شوم. مرا ببخشید و برایم درخواست رحمت از خداوند تبارک و تعالی بکنید.

والسلام علی من‌تبع الهدی.

خداحافظ. برادر عزیزم

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان