کد خبر: ۱۶۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
استاندار فارس در گفتگو با شیرازه:

جنایات اسرائیل مانند جنگ‌های صلیبی است

استاندار فارس گفت:حتی ما ایرانی‌ها باید اعلام کنیم که واقف به عمق داشتن جنایات اسرائیل نبودیم همچنین با حوادثی که در ۶ ماه گذشته در غزه به‌خصوص حادثه اخیر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه رخ‌داده مشابه آن را در کتاب‌های تاریخی که مطالعه کردم شاهد نبودم و در طول تاریخ رخ نداده بود مگر در حمله چنگیز و جنگ‌های صلیبی که چنین حوادثی صورت‌گرفته بود.

 محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در گفتگو خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند عمق پلیدی رژیم صهیونیستی برای همه مردم جهان آشکار شده است، افزود: تفاوت امسال با سال‌های گذشته آشکاری عمق فاجعه حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه است.

 وی ادامه داد: حتی ما ایرانی‌ها باید اعلام کنیم که واقف به عمق داشتن جنایات اسرائیل نبودیم همچنین با حوادثی که در شش ماه گذشته در غزه به‌خصوص حادثه اخیر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه رخ‌داده مشابه آن را در کتاب‌های تاریخی که مطالعه کردم شاهد نبودم و در طول تاریخ رخ نداده بود مگر در حمله چنگیز و جنگ‌های صلیبی که همچین حوادثی صورت‌گرفته بود.

 استاندار فارس با بیان اینکه وقتی چیزی به اوج می‌رسد خداوند این قول را داده‌اند که «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا»که به معنی این است که بنابراین به‌طورقطع همراه با هر دشواری، آسانی است، ادامه داد: با لطف خداوند متعال رژیم غاصب اسرائیل به‌زودی از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

 وی در پایان گفت: حضور پرشور مردم شیراز و استان فارس را در راهپیمایی روز قدس شاهد بودیم و پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته به صحنه آمدند.

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان