کد خبر: ۱۶۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳

پیروزی تیم شهرراز شیراز پس از ۴ ماه

نماینده شیراز در جام آزادگان پس از حدود ۴ ماه موفق به ثبت یک پیروزی شد و برابر تیم انتهای جدول به پیروزی دست‌یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران، یک بازی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم شهر راز شیراز و خوشه طلایی مشهد به مصاف هم رفتند. 

 آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه‌پور، جواد نصیر، کمال‌الدین نیک‌خوی، پیمان نامور، میلاد غریبی، علی حسامی، مرتضی خراسانی، رضا آقابابایی و علی آل کثیر در ترکیب شهر راز حضور داشتند و در ترکیب خوشه طلایی نیز وحید عزیزی، سید محمد خرم‌الحسینی، سجاد اژدر، بهروز هوشمند، کیانوش میرزایی، حسین فاضلی، سینا عبدالهی، محمد رحمتی، مهرداد بابرامی، علیرضا ادهمی و علی رضایی از ابتدا به میدان آمدند.

در نیمه اول برتری با شهر راز بود و این تیم در دقیقه ۲۷ با ضربه مرتضی خراسانی به گل اول بازی هم دست‌یافت اما داور مسابقه این گل را خطا اعلام کرد. 

در پی این تصمیم داور، بازی برای دقایقی به جنجال کشیده و متوقف شد. 

پیروزی تیم شهرراز شیراز پس از ۴ ماه

با به جریان افتادن مجدد بازی، یک ارسال روی دروازه میهمان باعث شد تا جواد نصیر با ضربه سر گل اول مسابقه را برای شهر راز به ثمر برساند. در نهایت نیمه نخست با همین یک گل به سود میزبان شیرازی به پایان رسید. 

در نیمه دوم تیم خوشه طلایی که در انتهای جدول قرار دارد و نیاز مبرمی به امتیاز گرفتن از میدان حافظیه داشت، حملاتی را برای جبران نتیجه انجام داد؛ اما فرصت‌های بهتر نصیب شاگردان ستار زارع شد که همگی موقعیت‌ها از دست رفت. 

در نهایت پس از ۶ دقیقه وقت تلف شده، این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شهر راز به پایان رسید. 

این نخستین پیروزی تیم شیرازی پس از نزدیک به ۴ ماه بود. 
شهر راز با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت. خوشه طلایی هم با ۱۵ امتیاز در رتبه هجدهم باقی ماند. 

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزشی ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان