کد خبر: ۱۶۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید ناصر بختیاری:

حزب‌الله می‌میرد اما سازش نمی‌پذیرد

شهید ناصر بختیاری در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امام عزیز، ناصر که چیزی نبود خود و خانواده‌ام را فدایت می‌کنم که این شعار و عمل تمام حزب‌الله است و به صدام آن نوکر آمریکا و شوروی و دیگر ابرقدرت‌ها بگو حزب‌الله می‌میرد؛ اما سازش نمی‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید ناصر بختیاری هفتم خرداد ۱۳۳۶ در شهرستان شازند به دنیا آمد. پدرش رمضان، فروشنده بود و مادرش کبرا نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته ریاضی درس خواند. کارمند شرکت ماشین سازی بود. سال ۱۳۵۵ ازدواج کرد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم تیر ۱۳۶۱ با سمت فرمانده تیپ یکم لشکر هفده در شلمچه بر اثر اصابت گلوله توپ به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه: 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
پدر جان می‌دانم که شهادت من برای تو خیلی سنگین و ناگوار است؛ ولی همین بس برای تو ارزشمند که پیش روی حسین (ع) آن سالار شهیدان رو سفیدی که به نظر من بزرگ‌ترین سعادت است.
پدر جان چاره‌ای نداشتم، مگر می‌شود به ندای خمینی که همان ندای جدش حسین (ع) است که فرمود: هل من ناصر ینصرنی، لبیک نگویم، راستی که جواب فاطمه زهرا (س) را چه می‌توانستم بدهم. تو باید افتخار کنی که توانستی امانتی را که خدا به دستت سپرده بود همان‌گونه که رضایش بود، تحویل و تقدیم نمایی.
افتخار کن پدرم، چرا که مشت محکمی به دهان ضد خمینی‌ها است و هر چه محکم‌تر، بزن و استوار باش چرا که حق پیروز است و باطل سرنگون، این وعده الهی است و خلاف پذیر نیست.
به امام بگو: ای امام عزیز، ناصر که چیزی نبود خود و خانواده‌ام را فدایت می‌کنم که این شعار و عمل تمام حزب‌الله است و به صدام آن نوکر آمریکا و شوروی و دیگر ابرقدرت‌ها بگو حزب‌الله می‌میرد؛ اما سازش نمی‌پذیرد و تو خود بهتر می‌دانی که حسین (ع) عزیز با یزید همچو صدام سازش نکرد و در کربلا عراق درخت اسلام را آبیاری نمود و ما نیز در همان کربلا و در نبرد با فرزند خلف یزید، خون خود را فدای اسلام نمودیم و چه افتخار بزرگی و شما هستید که باید در خط حسین (ع) با یزیدیان بجنگید.

 

 

نظرات بینندگان