کد خبر: ۱۶۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

درخشش تیم فارس در المپیاد رباتیک و مکاترونیک

 تیم پنج‌نفره استان فارس در ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری آرموکاپ مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مدال طلای ششمین نمایشگاه ابتکارات و المپیاد کشوری رباتیک و مکاترونیک آرموکاپ (ARMO CUP) به همراه جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه (turkish inventors and innovators network) به تیمی از استان فارس رسید.


اعضای این تیم احمد ابراهیمی، سروش سلیمی، سلمان صدیقی، مصطفی صدیقی و علیرضا رضائیان بوده و این افتخار را به سرپرستی احمد ابراهیمی برای استان فارس و ایران رقم زدند و جوایز خود را نیز امروز دریافت کردند.


گفتنی است ششمین دوره نمایشگاه ابتکارات و المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری آرموکاپ (ARMO CUP) با حضور ۳۵۲ شرکت‌کننده از سراسر کشور با هدف شناسایی و تشویق مخترعان، پژوهشگران با مرکزیت دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع اکومال کرج برگزار شد.

 

درخشش تیم فارس در المپیاد رباتیک و مکاترونیک


این دوره از مسابقات در هفت لیگ نمایش آزاد، اختراعات و نوآوری، ابداعات و ابتکارات، دستاوردهای علمی و پژوهشی، ربات بولینگ و لیگ مهندسین برای ششمین دوره متوالی برگزار شد و جوایز تیم‌های برنده در بعضی از بخش‌ها امروز اعطا شد.


این تیم با اختراعی در حوزه مهندسی پزشکی (ویژه افراد ناتوان جسمی از جمله معلولان و جانبازان و...) موفق شد مدال طلای ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) را در پایان سال ۱۴۰۲ کسب و فروردین سال ۱۴۰۳ جوایز ویژه این بخش را دریافت کند.


در مجموع بخش ویژه شامل دستاوردهای علمی و پژوهشی، ابداعات و ابتکارات و ثبت اختراع مخترعین نیز با نظر داوران، جایزه ویژه ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) به این تیم به سرپرستی احمد ابراهیمی اعطا شد و موفق به کسب جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه (turkish inventors and innovators network) نیز شدند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان