کد خبر: ۱۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰

سردارنقدی: آمریکا توان پاسخ به حملات ایران را ندارد

سردار محمدرضا نقدی در همایش بسیج و رسانه که در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد، خط مقدم نبرد امروز حق و باطل را در عرصه رسانه دانست و گفت: امروز ارتش نظامی دشمن کاملاً شکست خورده و وقایع سال‌های اخیر نشان می‌دهد توان عملی کردن خواسته‌های آن‌ها را ندارد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملکرد ارتش آمریکا در عراق و افغانستان گفت: نتیجه هزینه‌های سنگین تلفات زیاد و بی‌آبرویی آمریکا در عراق آن شد که یک دولت دوستدار جمهوری اسلامی ایران روی کار آمد و در افغانستان نیز هر روز یک ضربه عمده به آن‌ها می‌خورد که این نتیجه اقدام نظامی آنهاست.

وی با بیان اینکه ناو‌های بزرگ و موشک‌های عظیم آمریکایی امروز به ابزاری بی‌اثر و زنگ زده برای آن‌ها تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یک حرکت نظامی نیازمند یک اقتصاد پررونق برای پشتیبانی است که امروز آمریکا فاقد این اقتصاد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ۳ سال است که اقتصاد آمریکا زیر صفر است اما آن‌ها تنها با تبلیغات رسانه توانسته‌اند خود را سرپا نگه دارند اما باید بدانند که این افول برگشت‌پذیر نیست و تمامی کار‌شناسان بر سقوط حتمی آمریکا اتفاق‌نظر دارند.

سردار نقدی تصریح کرد: به طور قطع می‌گویم آمریکا آنقدر ضعیف شده که اگر ما همین امروز به آن‌ها حمله کنیم نه تنها قدرت پاسخ‌دهی ندارند بلکه برای مذاکره با ایران به التماس می‌افتند اما با مدد ابزار رسانه‌ای اوضا را طور دیگری نشان می‌دهند.

وی با اشاره به سناریوی اخیر آمریکا مبنی بر تروریست نشان دادن جمهوری اسلامی ایران گفت: این ترور ساختی در آمریکا در حالی مطرح می‌شود که آن‌ها بزرگ‌ترین ترورهای جهان را انجام می‌دهد اما به خاطر تسلط رسانه‌ایشان کسی متوجه نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما ۱۷ هزار و ۳۰۰ شهید ترور داریم که اغلب آن‌ها توسط گروههای تحت‌الحمایت آمریکا به شهادت رسیده‌اند.

سردار نقدی در خصوص لزوم کار رسانه‌ای در جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما حرفهای زیادی برای گفتن دارد که ما باید بتوانیم این حرف‌ها را به درستی به گوش جهانیان برسانیم.

وی با تأکید بر حفظ روحیه بسیجی در تمام اقشار جامعه اظهار داشت: بسیجی یعنی سردار تهرانی مقدم که حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارد و اگر روزی بشود به ملت ایران بگویم ایشان چه خدماتی برای دفاع از کشور کرده در هر خانه‌ای مجسمه او را درست می‌کنند و به فرزندانشان مرام او را یاد می‌دهند اما متأسفانه این عظمت را نمی‌توان حتی در قالب هیچ رسانه‌ای گنجاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اقدامات سازندگی بسیجیان در عرصه‌های علمی فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: امروز بسیجیان نه تنها در نقاط محروم جامعه بلکه در سومالی و پاکستان نیز به خدمت‌رسانی مشغولند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۸۱ شهر کشور با راه‌اندازی کاروان‌های بسیج خطبه غدیر برای مردم به نمایش درآورده شد این در حالی است که سال گذشته این کار فقط در قم صورت می‌گرفت.

وی در پایان با اشاره به موج جدید بیداری در غرب تصریح کرد: امروز مردم خودشان به صحنه آمده و خواسته‌هایشان را می‌گویند که این را هم از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته‌اند.

انتهای خبر/ک

برچسب ها: نقدی ، حمله ، آمریکا ، ایران ، توان
نظرات بینندگان