کد خبر: ۱۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۰

کوثري‌: پاسخ سپاه غير‌قابل تصور است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: سران رژیم اشغالگر قدس به طور قطع تاوان بلوف‌های سیاسی اخیر خود علیه جمهوری اسلامی ایران را خواهند داد.

اسماعیل کوثری نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با فارس  افزود: به دنبال بروز حادثه در پادگان سپاه، رژیم اشغالگر قدس که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی از آن به عنوان سگ نگهبان آمریکا یاد فرموده‌اند، اقدام به بهره‌برداری تبلیغاتی از این حادثه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حادثه پادگان ملارد هیچ ارتباطی با آمریکا و اسرائیل نداشته است، گفت:آنها مدعی هستند که حادثه فوق کار رژیم صهیونیستی است که به طور قطع این ادعای پوچ را نه تنها کارشناسان نظامی، بلکه مردم عادی نیز باور نخواهند داشت.

نماینده مجلس ابراز داشت: توان اطلاعاتی و نظامی رژیم اشغالگر قدس برای ایران به طور کامل شفاف است و مطمئن هستیم که آنها قدرت و جسارت تعرض به ما را ندارند.

کوثری افزود: موساد و ارتش اسرائیل که در برابر حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه زمین‌گیر شدند، هرگز قدرت نفوذ در نیروهای نظامی کشورمان را نخواهند‌ داشت، چه رسد به اینکه بخواهند در سیستم‌های نظامی ما دست به خراب‌کاری هم بزنند.

وی متذکر شد: البته آنها به صورت لفظی چنین ادعایی کرده‌اند و باید پاسخگوی بلوف‌های سیاسی خود نیز در نزد افکار عمومی جهان و به ویژه در مقابل ملت ایران باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع نیروهای نظامی ایران به ویژه سپاه و بسیج پس از فرمان ولی امر مسلمین چنان پاسخی به یاوه‌گویی‌های رژیم اشغالگر قدس خواهند داد که حتی تصور تعرض به کشورمان را هم به مغز خود راه ندهند.

کوثری با تاکید بر اینکه خون سردار تهرانی مقدم درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد، گفت: با شهادت این سردار سرافراز سپاه ولایت، هزاران جوان جایگزین سردار تهرانی مقدم خواهند شد.

وی اذعان داشت: بنابراین اگر چه شهادت سردار بزرگی چون تهرانی مقدم برای ما ناراحت کننده است، اما جایگزین‌های ایشان به طور قطع هزاران جوان است که راه این سردار شهید را با اقتدار ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/ک

برچسب ها: کوثری ، سپاه ، پاسخ
نظرات بینندگان