کد خبر: ۱۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۰

ضرب‌وشتم معترض‌ایرانی توسط پلیس‌آمریکا

فیلم ضرب و شتم شدید کیوان سابقی آمریکایی ایرانی تبار که دو هفته پیش توسط پلیس آمریکا به زندان انداخته شده بود، توسط کاربران آمریکایی منتشر شد. به گزارش سایت اوباما، کیوان سابقی آمریکایی ۳۲ ساله ایرانی‌تبار، دومین کهنه سرباز آمریکایی بود که در جریان اعتراضات مردمی در آمریکا، توسط پلیس به شدت زخمی شد.

در این فیلم که به تازگی منتشر شده، چنان که پیداست سابقی با محل درگیری‌ها فاصله دارد و هنگامی که در حال صحبت با پلیس‌های حاضر در صحنه است و آنها را به برخورد انسانی با معترضین دعوت می کند، به یکباره مورد ضرب و شتم شدیدی از ناحیه پهلو، ران و ساق پا قرار می‌گیرد.
براساس گزارش گاردین، سابقی در حالی که دچار خونریزی بوده، به زندان منتقل شده و پلیس ایالت اوکلند به رغم درد شدید در بدن سابقی، تا ۱۸ ساعت از اعزام وی به بیمارستان جلوگیری کرده است.

این آمریکایی ایرانی تبار ادامه داده: «در زندان از ناحیه شکم درد بسیاری داشتم و دچار خونریزی داخلی شدم به گونه‌ای که نمی‌توانستم سر پا بایستم. بر زمین افتاده بودم و سینه‌خیز به سمت درب سلول رفتم و کمک خواستم. اسهال داشتم و مدام استفراغ می‌کردم. تا ساعت ۶ بعد از ظهر در سلول بودم تا اینکه یک آمبولانس آمد.»

نظرات بینندگان