کد خبر: ۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰

اختصاص 50 میلیارد ریال، به چند طرح فرهنگی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا غلامی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و خانواده استانداری فارس با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج و با اشاره به کسب مقام‌های برتر علمی، پژوهشی و تحصیلی از سوی دانش‌آموزان استان فارس اظهار داشت: افتخارآفرینی‌های دانش‌آموزان این استان، حرکت رو به رشد توسعه و پیشرفت فارس را تسهیل می‌کند.
سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری فارس از اختصاص اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال به چند طرح فرهنگی، مصوب در این کارگروه خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های فرهنگی، به نتایج مثبتی در این حوزه دست می‌یابیم.
وی خاطرنشان کرد: تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد، راه‌اندازی سایت اینترنتی مساجد فارس و گسترش تبلیغات فرهنگی در مدارس از جمله طرح‌های مصوب در این جلسه بوده است.
غلامی با تاکید بر اهداف کلان دولت خدمتگزار در بخش فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: کارگروه فرهنگی، اجتماعی و خانواده تلاش می‌کند تا با ارائه و تصویب طرح‌های موثر، گام‌های تاثیرگذاری در ارتقای مباحث فرهنگی و اجتماعی استان فارس برداشته باشد.
به گزارش فارس، جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و خانواده استانداری فارس با بررسی و تصویب 12 طرح فرهنگی و آموزشی در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین سه طرح فرهنگی و آموزشی در حوزه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به کار خود پایان داد.

نظرات بینندگان