کد خبر: ۲۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۰

انتخابات٬ سیاه نمایی و آزادی دراویش زندانی

خبرنامه جدید دراویش گنابادی در کنار شرح مفصلی از زندانیان سیاسی خود٬ مواضع کروبی را نیز در خصوص انتخابات بیان کرده است که بازهم مبتنی بر همان اتهامات قبلی شکل یافته است.

شیرازه - پس از حوادث شهر کوار و حمله دراویش مسلح به سلاح های گرم و سرد به مردم مظلوم این شهر که فقط به برخی تحرکات دراویش و ضرب و شتم یک روحانی توسط آنان معترض بودند٬ دور جدیدی از سیاه نمایی های دراویش گنابادی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نهم آغاز شده است.

دراویش که به لحاظ سیاسی هم خط و جهت سران فتنه بوده و در حال حاضر نیز همان شیوه را تبلیغ می نمایند٬ درصدد اند با مظلوم نمایی بواسطه یاران زندانی خود٬ مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند. این شیوه تا کنون نیز اجرا می شده است به گونه ای که یکی از اولین کسانی که با احمد شهید٬ نماینده سازمان ملل در خصوص مسائل حقوق بشر در ایران که  وابسته بودن او به  صهیونیست ها به اثبات رسیده٬ دیدار کرده و نامه ای سرگشاده نیز به او نوشت٬ مصطفی آزمایش٬‌سخنگوی فرقه دراویش گنابادی بود. او با تکرار توهمات گذشته خود سعی کرد جلوه ای ضد حقوق بشری از ایران نمایش دهد. همین شیوه اما این روزها شدت یافته است. آنان  با تلفیق این مظلوم نمایی و مواضع سیاسی ضدنظام خود درصددند تا در آستانه انتخابات با فشار بر نظام٬ آزادی زندانیان خود را شاهد باشند. به عبارت دیگر آن ها از این افزایش جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی٬ دو هدف را در سر دارند: کاهش مشروعیت نظام در آستانه برگزاری انخابات مجلس شورای اسلامی و استفاده از فضای انبساطی نزدیک انتخابات و آزادی برخی از زندانیان خود.

بدین منظور خبرنامه جدید دراویش گنابادی در کنار شرح مفصلی از زندانیان سیاسی خود٬ مواضع کروبی را نیز در خصوص انتخابات بیان کرده است که بازهم مبتنی بر همان اتهامات قبلی شکل یافته است.

 

به نظر می رسد حادثه کوار پایانی بود بر همه مظلوم نمایی های دراویش گنابادی. ان ها همواره از تحت فشار بودن خود سخن می گفتند اما حادثه کوار نشان داد که روح درنده خویی انان در حمله به مردم مظلوم و بی دفاع ٬ چقدر خطرناک بوده است. حادثه کوار در حقیقت مظلوم واقعی را مشخص ساخت.

نظرات بینندگان