کد خبر: ۲۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

در یک سال گذشته 3 هزار و 151 دیابتی از مرکز دیابت شیراز خدمات دریافت کردند

طی یک سال گذشته 3 هزار و 151 پرونده در مرکز دیابت شیراز تشکیل شده است و بر اساس آن این بیماران خدمات مختلف مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سرپرست اداره امور بیماری‌های خاص دانشگاه با بیان این مطلب، گفت : مرکز دیابت از بهمن ماه سال گذشته در کلینیک امام رضا (ع) شروع به کار نمود که در این مدت جمعاً تعداد 13 هزار ویزیت جهت بیماران مراجعه کننده به مرکز انجام شده است.

دکتر جلال جهانبخش افزود : با توجه به تعداد بیماران مراجعه‌کننده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اداره امور بیماری‌های خاص، پس از چند ماه مرکز دیابت سطح 2 با حضور متخصص داخلی و فوق تخصص چشم (رتین) و مرکز دیابت سطح 3 نیز با حضور متخصصان طب ورزشی، قلب و عروق، اعصاب (نورولوژی) و فوق تخصص غدد نیز در طبقه اول درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مطهری فعال شدند.

وی در مورد چگونگی مراجعه مبتلایان به دیابت به این مرکز اظهار داشت : بیماران دیابتی که تحت پوشش واحدهای دیابت مراکز بهداشتی درمانی می‌باشند طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به صورت دوره‌ای به مرکز دیابت ارجاع می‌شوند.

دکتر جهانبخش گفت : پس از انجام ویزیت‌های لازم و تکمیل فرم ارجاع در مرکز دیابت، بیماران مجدداً به واحد دیابت مرکز بهداشتی درمانی مراجعه نموده و مراحل کنترل و پیشگیری از عوارض دیابت را در مراکز بهداشتی درمانی خود ادامه می‌دهند.

 

پایان خبر

نظرات بینندگان