کد خبر: ۲۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

هیچ‌کس قدرت تهدید ایران را ندارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن گفت: اقدام ما در برابر کسانی که بخواهند تعرضی به انقلاب داشته باشند نابود کننده است.

محمد پاکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های نیروی زمینی سپاه مبنی بر برگزاری چند رزمایش در سال جاری، رزمایش هوابرد سپاه توسط رزمندگان تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) به مدت 10 روز در شهرستان جهرم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک ماه پیش رزمایش زرهی خود را در غرب کشور با موفقیت به اتمام رسانده است افزود: در رزمایش حامیان ولایت که امروز مرحله نهایی آن اجرا شد، رزمندگان سپاه پاسداران توانستند تمام برنامه‌ها را با قدرت و دقت انجام داده و نمره عالی را در اجرای این رزمایش از آن خود کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه برای مقابله با تهدیدات سخت دشمن ابراز داشت: ما باید همیشه آماده باشیم و اگر این آمادگی به صورت مستمر در ما وجود داشته باشد دشمن هیچ گاه به طمع نمی‌افتد و چنانچه در کارهای‌مان سست باشیم دشمنان اسلام برای دستیابی به حریم ما به طمع می‌افتند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند در صورتی که چشم‌داشتی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند با قوت و قدرت برای نابود کردن آن‌ها به مبارزه می‌پردازیم، خاطرنشان کرد: اقدام ما در برابر کسانی که بخواهند تعرضی به انقلاب داشته باشند نابود کننده است.

پاکپور با بیان اینکه ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده و نیستیم اما جانانه در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی می‌کنیم تصریح کرد: مردم ایران نیز باید وحدت داشته باشند و با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب، دستورات و منویات ایشان را با جان و دل گوش داده و به دنبال تحقق رهنمودهای رهبری باشند.

وی ادامه داد: اگر وحدت در کشور ما حکمفرما باشد هیچ ضرری به مملکت وارد نمی‌شود و هیچ‌کس قدرت تهدید ایران اسلامی را ندارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمنان باید بفهمند ایران کشوری نیست که با تهدیدهای آن‌ها آسیب ببیند، بیان داشت: دشمنان بدانند که با حرکت‌های خود به نظام اسلامی و اتحاد مردم خدشه‌ای وارد نمی‌شود و اگر این مهم را بفهمند باید روش کارشان را عوض کرده و با ما کنار بیایند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان