کد خبر: ۲۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

فارس به اندازه نیمی از اروپا ظرفیت و پتانسیل دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز علیشیری شب دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس، گفت: استان فارس برای سرمایه گذاری به عنوان یک منطقه بکر و دست نخورده به حساب می آید زیرا اگر تمامی کشورهای اسکاندیناوی را در کنار هم قرار دهیم به اندازه این استان ظرفیت کار و سرمایه گذاری ندارند.

وی ادامه داد: با تمامی تلاشهای صورت گرفته طی چند سال گذشته در این استان طی سال جاری ورود سرمایه گذاری در فارس از کل منابع عمومی و عمرانی دولتی در این استان بالاتر است.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه دولت برای حضور موفق سرمایه گذاران خارجی در کشور راه کارهای متفاوت و آسانی را مد نظر قرار داده تصریح کرد: تمامی دستگاه های دولتی باید رسیدگی به مباحث مربوط به سرمیه گذاران را شفاف و مشخص کنند.

علیشیری تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری رسیدگی به مباحث و مشکلات سرمایه گذاران خارجی حاضر در کشور را بر عهده دارد که این مباحث مربوطه به دوران قبل از شروع سرمایه گذاری و دوران بعد از سرمایه گذاری می شود.

وی با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در تمامی عرصه ها باعث سرعت بخشیدن به مباحث توسعه ای می شود، گفت: همکاری دولت و بخش خصوصی به طور حتم توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت به خصوص اینکه نگاه های مسئولان نسبت به مقوله سرمایه گذاری در مقایسه با چندین سال قبل تفاوت کرده است.

برچسب ها: فارس ، اروپا ، ظرفیت
نظرات بینندگان