کد خبر: ۲۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

مشکلات کلان درمان جانبازان شیمیایی برطرف شود

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی و قربانیان سلاح‌های شیمایی استان فارس خواستار رفع مشکلات کلان درمان جانبازان شیمیایی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس ،غلامحسین چوبینی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از جانبازان شیمیایی که توسط سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات جانبازان شیمایی موضوع درمان است که به استان و شهرستان بر نمی‌گردد و باید به طور کلان در کشور رفع شود.

وی ادامه داد: باید مسئولان به این موضوع و رفع آن توجه ویژه کنند و مشکلات دارویی، پوشش بیمه‌ای و هزینه‌های ناشی از درمان که در چند ماه اخیر شدت بیشتری گرفته است را با اولویت رفع کنند.

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمایی فارس ابراز داشت: همچنین باید بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در اداره‌ها با جانبازان شیمیایی یکی شود تا این قشر با مشکل مواجه نشوند.

چوبینی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: جانبازان دوشادوش سایر افراد دیگر جامعه با تمام وجود در این مراسم باشکوه شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی را کمرنگ کنند اما به کوری چشم دشمنان، مردم حضوری باشکوه هم در راهپیمایی و هم در انتخابات دارند.

این جانباز دوران جنگ تحمیلی ابراز داشت: مردم ما با بصیرت خود و با یک اشاره رهبر معظم انقلاب در صحنه دفاع از ارزش‌ها حضور یافته و دشمنان را مایوس می‌کنند.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از جانبازان با حضور مسئولان استان فارس برگزار و از جانبازان شیمیایی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غلام دلشاد جانباز70درصد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
0
با سلام وعرض ادب لطف فرمایید در ارئه خبر دقت فرمایید جانبازان شیمیایی از ما معترض شده اند در این مراسم هیچ هدیه ای توضیح نشد وشما اعلام کردید ذبه آنان هدیه داده شد ما چه جوابی به آنان بدهیم