کد خبر: ۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

فارس در زمينه خدمات دفاتر پيشخوان دولت، پيشتاز مي شود

استاندار فارس گفت:  با واگذاري خدمات دستگاه هاي دولتي، به دفاتر پيشخوان خدمات دولت، موضوع كمبود نيرو در دستگاه ها جبران مي شود.

 به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین  الملل استانداری فارس، مهندس حسین صادق عابدین  در همايش دفاتر پيشخوان دولت، با تقدير از فعاليت مديران استان در شناسايي و واگذاري خدمات قابل ارائه در دفاتر پيشخوان خدمات دولت، گفت: همزمان با ارائه اين خدمات به صورت الكترونيكي، بايد موضوع زمان بندي ارائه آن خدمت نيز مشخص شود.

وی با تاكيد بر رعايت مسائل امنيتي در واگذاري خدمات دولتي، خاطرنشان كرد: با واگذاري خدمات دستگاه هاي دولتي، به دفاتر پيشخوان خدمات دولت، موضوع كمبود نيرو در دستگاه ها نيز پيگيري و جبران مي شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به طرح ارتقا خدمات دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان به بيش از 400 خدمت افزود: با اجراي كامل اين برنامه، به الگوي مناسبي براي ارائه در سطح كشور دست مي يابيم و استان فارس در واگذاري خدمات، پيشرو خواهد بود.

استاندار فارس در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري نمايشگاه" ما توانسته ايم" در شهر شيراز گفت: با برگزاري اين نمايشگاه، روحيه نشاط و اميد در استان افزايش مي يابد و اين حركت در حضور حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز، بسيار موثر خواهد بود.

گفتني است اين جلسه با ارائه گزارش دستگاه هاي اجرايي استان در خصوص پيشرفت اجرايي در واگذاري خدمات به دفاتر پيشخوان دولت، پايان يافت.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان