کد خبر: ۲۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

افزایش ساعات کاری شهرداری بافت قدیم شیراز

شهردار منطقه تاریخی فرهنگی شیراز گفت: به منظور رسیدگی بیشتر به امور شهروندان، ساعات کار شهرداری این منطقه در اسفند ماه جاری، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه افزایش داده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، علی رحیمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه شهرداری در اسفند ماه با افزایش حجم کار و مراجعه شهروندان مواجه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا به منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور جاری که کاهش مراجعه حضوری و مکرر شهروندان را به دنبال دارد، واحد فنی و درآمد و نوسازی منطقه در سه روز اول هفته تا ساعت 18 به‌ صورت یکسره به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

این مسئول با اشاره به تخفیف 20 درصدی به پرداخت‌کنندگان عوارض گفت: شهروندانی که تا 28 اسفند ماه 1390 عوارض خود را به‌ صورت نقدی و یکجا پرداخت می‌کنند مشمول تخفیف 20 درصدی می‌شوند که با توجه به این موضوع، برای پاسخگویی بیشتر به مراجعان، کارشناسان واحدهای فنی و درآمد و نوسازی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ساعت 18 در محل کار خود حضور دارند.

شهردار منطقه تاریخی فرهنگی شهرداری شیراز اضافه کرد: از کسانی که قصد بهره‌مندی از تخفیف ویژه پرداخت عوارض نقدی را دارند، دعوت می‌شود در مهلت تعیین شده به شهرداری این منطقه (ابتدای خیابان آستانه) مراجعه و از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان