کد خبر: ۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

دعوت مردم آمریكا به اعتراضات گسترده

فعال سیاسی و عضو گروه\'بروكلین برای صلح\' با انتقاد شدید ازسیاست های جنگی دولت آمریكا، ازمردم این كشور خواست علیه سیاست های جنگ طلبانه رهبران خود دست به اعتراضات گسترده بزنند.

ریچارد گریو در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران در نیویورك با اشاره به اینكه برخی از لابی ها در كاخ سفید و سنا مدام بر طبل جنگ می كوبند، اظهار كرد : مردم آمریكا نباید به سران خود اجازه دهند كه دنبال ایجاد تنش بیشتر با كشورهای خاورمیانه به ویژه ایران باشند.

عضو گروه \' بروكلین برای صلح \' با اشاره به فضا سازی رسانه های آمریكا علیه ایران گفت : رسانه های زنجیره ای زیر نظر لابی رژیم اسراییل در طول شبانه روز در حال انتشار اخبار غیر واقعی و نادرست علیه تهران هستند.

گریو با اشاره به جنگ آمریكا در عراق، تصریح كرد: ادعاهای این رسانه ها و اطلاعات منتشر شده از سوی آنان درباره ایران درست مانند ادعاهای دروغی است كه در باره عراق منتشر كردند و منجر به ایجاد جنگی خونین بر اساس اطلاعات نادرست برخی از مقام های دولتی و رسانه های زنجیره ای شد.

وی با بیان اینكه آمریكا برای ایجاد درگیری با ایران هیچ بهانه قابل قبولی در دست ندارد، گفت: تهران هرگز صدمه ای به آمریكا وارد نكرده است و دلیلی برای جنگ با این كشور وجود ندارد.

گریو خاطر نشان كرد: زمان آن فرا رسیده كه مردم آمریكا با راه اندازی اعتراضات گسترده و جمع اوری طومارهای مختلف مخالفت شدید خود را با شروع یك جنگ دیگر از سوی رهبران این كشور اعلام كنند.

نظرات بینندگان