کد خبر: ۲۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

مجلس برنده ترین نهاد در استیفای حقوق ملت است

امام جمعه جهرم، مجلس شورای اسلامی را برنده ترین نهاد در استیفای حقوق ملت دانست و تاکید کرد: شان و منزلت مجلس هیچ وقت دچار تزلزل نمی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر حجت‌الاسلام لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در هلال احمر فارس، امروز (10اسفند) ضمن دعوت از احاد مردم برای حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم، در جمع خبرنگاران، گفت: شرکت و حضور گسترده مردم در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نشان از مردم‌سالاری دینی در کشور دارد و موجب تقویت شعور سیاسی و درک بالای مردم ایران از مسایل و موضوعات روز جامعه است و به یقین این امر موجب می‌شود که مردم در زمان انتخابات با دقت و درایت بیشتری نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

 

وی با بیان اینکه اقتدار مجلس و سلامت نفس نمایندگان به مشارکت و نظارت تیز‌بین آحاد جامعه به عملکردهای آنها است، افزود: مجلس برنده‌ترین نهاد در استیفای حقوق ملت بوده که هیچ وقت شأن و منزلت آن دچار تزلزل نمی‌شود.

 

امام جمعه جهرم با بیان اینکه آنهایی که برای ایران خواب‌های پریشانی دیده‌اند در روز 12 اسفند بار دیگر خار می شوند، خاطرنشان کرد: در حالی که همه هجمه‌ها و سنگینی تهدیدها بر ملت ما تحمیل می شود اما ملت همیشه در صحنه ایران با حضور قاطع خود در 12 اسفند توخالی بودن سرانجام این تحریم‌ها را به نمایش می گذارند.

 

وی با بیان اینکه آنچه که این نظام را تاکنون از مرزهای حقیقی انحرافی و افیونی نجات داده است تمسک جستن به قرآن کریم و اندیشه‌های پاکی است که ملت ما لحظه‌ای از آن غفلت نکرده‌اند، اظهار داشت: مردم با برگزیدن صالح‌ترین و شایسته‌ترین انسان‌ها آنها را راهی مجلس کرده و چهار سال مسئولیت سنگین دخالت در امور جامعه را به نمایندگانشان تفویض می‌کنند تا چشم انداز 20 ساله کشور تحقق یابد.

 

‌استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان توجه به شاخص ولایت پذیری در انتخاب کاندیداهای اصلح گفت: هر کس که بخواهد از خط قرمز ولایت‌فقیه عبور کند مردم در مقابل آن‌ها ایستادگی و دفاع می‌کنند تا دشمن بداند ایرانی همیشه همراه انقلاب اسلامی حرکت می کند.

 

پایان پیام/ص

نظرات بینندگان