کد خبر: ۲۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

جریان جمل شیراز سنگ روی یخ شد

عوامل فتنه در شیراز با ارسال پیامک های تخریبی در چند روز گذشته و توزیع شب نامه، بیانیه و . . . تمام سعی خود را در جهت مایوس کردن مردم برای حضور پای صندوق های رای به کار گرفتند؛ ولی  مردم این استان از ساعات اولیه صبح با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای حاضر شدند.

عناصر افراطی مسجد قبا همگام با رسانه های بیگانه و جریان فتنه و حامیان آنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با خیال خام خود در اراده پولادین مردم فهیم و بصیر استان فارس و خصوصا شیراز خلل وارد کرده و توصیه های اربابان خبیس خارج نشین خود را جامه عمل بپوشانند اما غافل از این اند که مردم هوشیار شهر شیراز دست این جماعت کوته فکر را خوانده و تمام طرح ها و نقشه های اینان را نقش بر آب خواهند کرد.

این عوامل فتنه در شیراز با ارسال پیامک های تخریبی در چند روز گذشته و توزیع شب نامه، بیانیه و . . . تمام سعی خود را در جهت مایوس کردن مردم برای حضور پای صندوق های رای به کار گرفتند؛ ولی باز هم مردم این استان از ساعات اولیه صبح با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای، نه تنها جریان جمل شیراز را ناکام کردند بلکه سیلی محکمی به گوش دشمنان قسم خورده خود زدند.

برابر اخبار واصله حضور پر شور مردم جهت ریختن رای خود به صندوق ها در سراسر استان همچنان ادامه دارد.به گونه ای که در اکثر شعبات اخذ رای مردم با صف های طولانی و تمام شدن تعرفه رای مواجه شده اند

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اکبر
Netherlands
شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰
0