کد خبر: ۲۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

نظارت 20 تیم بازرسی طرح ویژه نوروز در جهرم

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: 20 تیم بازرسی نظارت بر واحدهای صنفی طرح نظارتی ویژه نوروز در جهرم را بر عهده دارند.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، رضا جعفرزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز همزمان با سراسر کشور در جهرم اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح نظارتی از یکم اسفند ماه امسال آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 91 ادامه دارد که این طرح همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در این طرح 20 تیم بازرسی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن تجارت و مجمع امور صنفی به بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی می‌پردازند به طوریکه در برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیم‌های بازرسی در نقاط مختلف شهر استقرار یافته و در صورت تماس تلفنی شهروندان و ارائه گزارش تخلف تیم‌های بازرسی در محل حاضر و به شکایت آنها رسیدگی می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم بیان کرد: با توجه به تقاضای خرید جهت اقلام پر مصرف این ایام و اولویت‌بندی آنان در مقطع نخست، بازرسی‌ها بر کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش لوازم آرایشی و بهداشتی متمرکز است و به تدریج و با نزدیکی به شب عید میوه و تره‌بار، آجیل، خشکبار، شیرینی و خواربار و لبنیات نیز در رده بازرسی‌ها قرار می‌گیرند.

جعفرزاده بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز نیز نظارت و بازرسی بر مهمان‌پذیرها، سالن‌های غذاخوری، پارکینگ‌ها و اماکن سیاحتی زیارتی نیز در دستور کار است، تصریح کرد: از متصدیان واحدهای صنفی برای برخورداری از بازاری شفاف، آرام و پر رونق تقاضا می‌شود که ضمن رعایت ضرائب سود قانونی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور برای مشتریان، همکاری لازم با بازرسان را داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی نیازمند مشارکت مردم نیز است و از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با تلفن 124 و 2230049 (سامانه ستاد خبری اداره صنعت معدن تجارت جهرم و یا 4449600 بازرسی مجمع امور صنفی) اطلاع دهند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان