کد خبر: ۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

اجازه نصب چادر مسافرتی در شیراز را نمی‌دهیم

فرماندار شیراز گفت: در نوروز 91 اجازه نصب چادر به صورت پراکنده در شیراز را نمی‌دهیم و تمام مسافران باید در مکان‌های از پیش تعیین شده اسکان یابند.

 به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ستاد تسهیلات نوروزی شهر شیراز اظهار داشت: در نوروز91 تمام منازل شخصی برای اسکان مسافران نوروزی ساماندهی شده‌اند و شهروندان برای ارائه خانه خود به مسافران نوروزی باید به کمپ نوروزی در زیبا شهر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خیابان‌های شیراز آسفالت جدید شده‌اند خاطرنشان کرد: آسفالت خیابان‌های شیراز دو برابر سال‌های گذشته انجام و موانع پروژه قطار شهری نیز در بلوار مدرس جمع‌آوری شده است.

این مقام مسئول به انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: مشارکت مردم شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی 53.5 درصد رشد داشته است که این در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری نیز گفت: تمام توان خود را در نوروز 91 به کار می‌گیریم تا ثابت کنیم مردم استان فارس و شهر شیراز در میهمان‌نوازی بی‌نظیر هستند.

فریدون فعالی افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شیراز خدمات خود را به صورت دایمی به مسافران ارائه می‌کند.

در ادامه شهردار شیراز نیز اظهار داشت: برای نخستین بار 100 غرفه مایحتاج مسافران را در کمپ‌های نوروزی شیراز تامین می‌کنند.

علیرضا پاک فطرت افزود: امسال کمپ‌های شهرداری شیراز به تمام تجهیزات رفاهی مجهز شده است و مسافران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان