کد خبر: ۲۸۴۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۱

امیر بدرطالعی به 4 بیمار زندگی بخشید

اعضای بدن امیر بدرطالعی بازیگر گیلانی به چهار بیمار پیوند زده شد و به آنها زندگی دوباره بخشید.

امیر بدرطالعی بازیگر گیلانی در روز دوم فروردین به دلیل عارضه مغزی زندگی را وداع گفت و اعضای بدن وی دیروز با موافقت خانواده‌اش به چهار بیمار پیوند زده شد.

قلب، کبد و دو کلیه بدرطالعی به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید.

امیر بدر طالعی متولد 20 تیر 1353 در شهر رشت بود که در سال 67 با بازی در تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بین سال‌های 71 - 69 به عنوان بازیگر با صدای مرکز گیلان و از سال 74 - 71 به عنوان مربی تئاتر دانش‌آموزی در آموزش و پرورش همکاری داشت.

در سال 73 دوره عالی بازیگری و کارگردانی را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و پس از آن دوره بازیگری سینما را در کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ پشت سر گذاشت.

مرحوم بدرطالعی در این سال‌ها در چند نمایش به عنوان بازیگر، کارگردان، طراح صحنه و نویسنده حضور داشت و تا لحظه مرگ مسئول گروه تئاتر رویداد و گروه تئاتر خانه فرهنگ گیلان و نیز مدرس بازیگری و کارگردانی این موسسه بود.

این بازیگر حضور در 12 سریال تلویزیونی از جمله از یادرفته و آوازچیکا را تجربه کرد و مجری برنامه‌های هفت در هفت و فلش در صدا و سیمای مرکز گیلان بود.

همچنین به‌زودی تله فیلم «چهارشنبه خاتون» و «برگ سبز» با بازی بدرطالعی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عسل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
0
امیر تاتر گیلان رفت.امیر قلبها
باقرشهیدزاده عربانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
8
با سلام دوست عزیزبدرطالعی رابه خدا میسپاریم یکی از افرادی است که بهشت جای اوست به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض مینمایم.انشاالله ماهم مثل او باشیم که همه خواهان او بودند
پوریا پرتو
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
0
هیچوقت نشد ازشون عذر خواهی کنم... بخاطر تمام اشتباهات بچه گانه ای که در حق خودم کردم ازشون عذر می خوام... من که نشد شاگردیشون رو بکنم، اما قول میدم ناامیدش نکنم.