کد خبر: ۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۱

شدیدترین تصادفات در جاده شیراز - اصفهان

حوادث استان فارس به ویژه تصادفات جاده شیراز- اصفهان از شدت بیشتری برخوردار بود. متاسفانه با وجود کاهش چشمگیر حوادث شدت آنها افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: روزهای بیست و هفتم اسفند و چهارم فروردین پرحادثه ترین روزهای اجرای طرح نوروزی بودند. 

به گزارش شیرازه حسین درخشان در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی که از بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است روز بیست و هفتم اسفند به علت بروز برف و کولاک در جاده های کشور و اسکان اضطراری و نجات مسافران در راه مانده یکی از روزهای پر حادثه طرح نوروزی بود. ضمن اینکه روز چهارم فروردین نیز همزمان با دور اول بازگشت مسافران حوادث و امدادرسانی روز پر حادثه ای را سپری کردیم.

وی با اعلام اینکه خراسان رضوی دارای بیشترین حوادث و امدادرسانی به ویژه حوادث جاده ای بوده است تاکید کرد: حوادث استان فارس به ویژه تصادفات جاده شیراز- اصفهان از شدت بیشتری برخوردار بود. متاسفانه با وجود کاهش چشمگیر حوادث شدت آنها افزایش یافته است.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر در تمامی جاده های کشور گفت: هموطنان در صورت بروز مشکل می توانند با شماره تلفن 147 تماس گرفته تا امدادگران بلافاصله اقدام به امدادرسانی کنند. هم اکنون میانگین حضور امدادگران در صحنه های حوادث جاده ای کمتر از 14 دقیقه است.

نظرات بینندگان