کد خبر: ۲۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱

برگزاری راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس در شمال یمن

ده ها هزار نفر از مردم شمال یمن با تجمع در شهر صعده، راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس را برگزار کرده و روز زمین را گرامی داشتند.

کاروان جهانی الی بیت المقدس، جنبش شیعی الحوثی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز گذشته ده‌ها هزار نفر از مردم صعده در شمال یمن به جمع راهپیمایان جهانی الی بیت المقدس پیوسته و روز زمین را گرامی داشتند.

بنابر این گزارش در راهپیمایی دیروز در شهر صده که مردم از اقصی نقاط شمال این کشور خود را به این شهر رسانده بودند برنامه‌های سخنرانی و سرودخوانی با تاکید بر مسئله فلسطین و قدس اجرا شد.

در پایان این مراسم نیز جنبش الحوثی و راهپیمایان بیانیه‌ای صادر کردند که در آن با اشاره به انقلاب مردم یمن و تلاش‌های دشمنان برای تحریف آن، هرگونه تلاش در این باره را باطل و شکست خورده دانستند.

در این بیانیه با اشاره به کینه‌ورزی آمریکا نسبت به ملت‌های منطقه از جمله ملت یمن تاکید شده است که از حضور آمریکا در سواحل یمن و دخالت‌های سیاسی و نظامی آن در این کشور به شدت انتقاد شده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که راهپیمایان جهانی الی بیت المقدس برای فلسطین و مسجد الاقصی جمع شدند تا تاکید کنند مسئله قدس مسئله همه آزادگان جهان است و دشمن صهیونیستی قدس به فراموشی سپردن این مسئله و مشغول کردن مسلمانان به مسائل دیگر را دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان