کد خبر: ۲۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

تشکیل سازمان بیمه سلامت در سال جاری

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال باید سازمان بیمه سلامت را تشکیل دهد، گفت: در صورت عدم تشکیل این سازمان مجلس پیگیر آن خواهد بود

وی تصریح کرد: از زمان اجرای برنامه پنجم توسعه، وزارت رفاه سابق متولی اجرا و تشکیل سازمان بیمه سلامت بود که با تغییرات و تحولات این وظیفه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

بلداجی ادامه داد: متاسفانه از زمان اجرای برنامه پنجم هیچ اقدامی در خصوص تشکیل سازمان بیمه سلامت انجام نشده است که امیدواریم این سازمان هر چه زودتر با همکاری سازمانهای بیمه‌گر و وزارتخانه‌‌های متولی راه‌اندازی شود.

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در صورتی که امسال سازمان بیمه سلامت تشکیل نشود، نمایندگان از متولیان این امر بازخواست خواهند کرد چرا که هر زمان در تشکیل سازمان کوتاهی شود ضررهای زیادی به حوزه سلامت زده خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اعضای کمیسیون اعتقاد دارند که در تشکیل سازمان بیمه سلامت، سازمانهای بیمه‌گر باید با یکدیگر تعامل خوبی داشته باشند که امیدواریم این تعامل امسال مشاهده شود و در نهایت سازمان بیمه سلامت تشکیل شود.

انتهای پیام/80

نظرات بینندگان