کد خبر: ۲۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱

حمله نیرو های آل خلیفه به تشییع‌کنندگان پیکر شهید احمد اسماعیل

یک جوان بحرینی ساعتی پیش به دنبال زیر گرفته‌شدن عمدی توسط خودرو نیروهای رژیم آل‌خلیفه به شهادت رسید، این درحالی است که درپی حمله نیروهای آل‌خلیفه به تشییع‌کنندگان پیکر شهید \\\"احمد اسماعیل\\\" یک نوجوان بحرینی مجروح شد.

 به گزارش شیرازه به نقل از شبکه خبری \\"پرس‌تی‌وی\\" دقایقی پیش در خبری فوری از شهادت یک جوان بحرینی پس از زیر گرفته شدن توسط خودرو نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه خبر داد.

این جوان بحرینی به محض رسیدن به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی مرآة البحرین نیز از تیراندازی روز گذشته نظامیان رژیم آل‌خلیفه به سوی شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید \\"احمد اسماعیل\\" در منطقه \\"سلماباد\\" خبر داد.

تیراندازی نیروهای نظامی و امنیتی رژیم آل‌خلیفه به تشییع کنندگان بحرینی در سلماباد زخمی شدن \\"محمد احمد عبدالعزیز\\"، نوجوان 15 ساله بحرینی را در پی داشت.

بیش از 15 گلوله سربی به بدن محمد احمد عبدالعزیز، نوجوان 15 ساله بحرینی اصابت کرده که مهمترین جراحت وی اصابت گلوله به قلب است.

مناطق مختلف بحرین روز گذشته شاهد تظاهرات سراسری \\"جمعه زلزله الخواجه\\" جهت اعلام حمایت و همبستگی با \\"عبد الهادی الخواجه\\"، فعال برجسته حقوق بشر بحرینی بود که با سرکوب رژیم آل‌خلیفه مواجه شد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان