کد خبر: ۳۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱

تبلیغ سریالهای غیر اخلاقی در رسانه اصولگرا!

انتشار مطالبی از این سنخ یا نشان از ساده انگاری و سطحی نگری است و یا نشان از نفوذ برخی پادوهای ناتوی فرهنگی دشمن دراین رسانه است.

اخیرا بارها مشاهده شده برخی روزنامه های ظاهرا اصولگرا به بهانه های مختلف اقدام به تبلیغ غیر مستقیم برخی شبکه های ماهواره ای و یا برخی سریالهای غبر اخلاقی این شبکه ها می نمایند.
به گزارش ندای انقلاب یکی از روزنامه های صبح که دارای مخاطب خاص سیاسی-مذهبی می باشد در حرکتی کاملا هدفمند به بهانه نقد یک سریال غیراخلاقی ترکیه ای که در یک کانال ماهواره ای پخش آن آغاز شده اقدام به انتشار داستان غیر اخلاقی این سریال به صورت کامل! و شبکه پخش کننده آن نموده است!
البته این اقدام روزنامه مذکور مسبوق به سابقه است و چندی پیش درست در سالروز تاسیس یک شبکه تلویزیونی وابسته به فرقه بهائیت در ظاهر اقدام به نقد برنامه های این شبکه نموده بود ولی در اصل عملا تبلیغ برنامه های کانال مذکور را نموده بود!
البته اقدامات این روزنامه که دارای مخاطب خاص مذهبی می باشد قابل توجیه نیست. رسانه ای که شاید اکثر خوانندگانش از قشر مذهبی هستند و اصلا ماهواره ندارند چرا باید این نوع مطالب را که ترویج مستقیم ماهواره و برنامه های غیر اخلاقی آن است را منتشر نماید؟! انتشار مطالبی از این سنخ یا نشان از ساده انگاری و سطحی نگری است و یا نشان از نفوذ برخی پادوهای ناتوی فرهنگی دشمن دراین رسانه است.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان