کد خبر: ۳۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

پیام مخابرات به مزایده گذاشته می‌شود!

مدیر عامل باشگاه پیام مخابرات فارس گفت: تیم فوتبال پیام مخابرات فارس به مزایده گذاشته می شود.

به گزارش شیرازه حمید رضا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پیام مخابرات فارس افزود: طبق مصوبه شرکت مخابرات ایران تیم داری برای این شرکت ممنوع است.

وی تصریح کرد: طبق این مصوبه شرکت مخابرات فارس نیز تیم فوتبال پیام را به مزایده خواهد گذاشت.

مدیر عامل باشگاه پیام مخابرات فارس با بیان اینکه طی چند روز آینده مزایده این باشگاه برگزار می شود، یادآور شد: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته طی سه روز آینده این مزایده برگزار می شود که شرایط حضور در این مزایده از طریق جراید اعلام می شود و متقاضیان می توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

همتی تصریح کرد: هیچگونه قیمتی تاکنون برای این تیم اعلام نشده بلکه در روز مزایده پاکتها باز می شود و این تیم به بهترین خریدار واگذار می شود.

وی با بیان اینکه هیچ شخص و یا استانی برای خرید این تیم در نظر گرفته نشده، تاکید کرد: تماس های مختلفی از جانب اشخاص به باشگاه گرفته می شود اما این تیم از دارایی های شرکت مخابرات به حساب می آید و تنها راه واگذاری این تیم به دیگران از طریق مزایده است.

مدیر عامل باشگاه پیام مخابرات فارس با اشاره به اینکه ارایه قیمت، خریدار را مشخص می کند، گفت: افرادی از استان فارس نیز برای خرید این تیم مشتاق هستند که امیدواریم با انجام مزایده تیم پیام مخابرات در استان فارس باقی بماند.

نظرات بینندگان