کد خبر: ۳۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

محمد جنتی فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده شد

در مراسمی با حضور فرماندار آباده، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس، رؤسای ادارات و جمعی از پرسنل ناجا، فرمانده جدید منطقه انتظامی آباده معرفی شد.

در این مراسم محمد جواد عسکری فرماندار آباده طی سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب ما بر اساس شیوه حکومتی امیرالمؤمنین علی (ع)، رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و حضور و مشارکت آگاهانه مردم شکل گرفته است.

وی افزود: آنچه انقلاب ما را نسبت به سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند مکتبی و مذهبی بودن، مردم‌سالاری و رهبریت مرجع عالی‌قدر شیعه است.

فرماندار آباده به رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با تحسین غیرتمندی و جوانمردی آنان اضافه کرد: امروز رسالت ما نسبت به دوران جنگ سنگین‌تر است چرا که دشمن با شیوه‌های متفاوت و با ابزار پیشرفته‌تر به جنگ ما آمده و این بار نه جنگ فیزیکی بلکه فرهنگ و اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی باید بیش از پیش با دقت و درایت و با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای ایجاد امنیت و آرامش جامعه تلاش کنند.

فرماندار آباده در ادامه سخنان خود ضمن مثبت ارزیابی کردن تعامل و همکاری نیروی انتظامی در برگزاری موفق انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان و همچنین ایجاد نظم و آرامش مسافران نوروزی در ایام عید، از زحمات آنان تقدیر کرد.

محمد محمدی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این جلسه با بیان مطالبی در مورد اهمیت و ارزشمندی کار پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه از فرماندار و رؤسای اداره‌های آباده به خاطر تعامل و همکاری با منطقه انتظامی این شهرستان تقدیر کرد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی ارگان‌ها و اداره‌های دولتی این شهرستان از زحمات رجبعلی رزمجویی فرمانده سابق منطقه انتظامی آباده تقدیر و محمد جنتی به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان