کد خبر: ۳۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

آغاز عملیات اجرایی کانال‌های پایاب سد سلمان فارسی

فرماندار قیروکارزین از آغاز عملیات اجرایی کانال‌های پایاب سد سلمان فارس در هفته‌های آینده خبر داد.

عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: سال 90 را با دو رویداد بزرگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن و انتخابات مجلس نهم با عنایت خداوند و با امنیت و سلامت کامل پشت سر گذاشتیم و خداوند را شاکریم که سربازی وظیفه‌شناس برای ولایت بودیم.

وی با تبریک به نماینده جدید فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی از خدمات نماینده پیشین این سه شهرستان در هشت سال گذشته تقدیر کرد و بیان داشت: کارهای عمرانی به خوبی در حال انجام است و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با توجه به ظرفیت‌های گسترده این شهرستان تمام نیروها برای تحقق آن بسیج شده و  ادارات برنامه‌های خود را برای این سال با توجه به شعار رهبری ارائه دهند.

صمدنژاد اضافه کرد: تمام تلاش‌ها برای بهره‌برداری کامل از شهرک صنعتی در سال جاری در حال انجام است تا ضمن ایجاد اشتغال، شاهد پویایی و رشد صنعتی قیروکارزین باشیم.

فرماندار قیروکارزین از سرکشی سرزده به نمازخانه‌های ادارات در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: ادارات باید مساجد شهر باشند و فرهنگ نماز و نمازخوانی در آن ترویج داده و صدای اذان در زمان آن در محیط ادارات پخش شود و نمازخانه‌ها همیشه آماده برگزاری نماز در اداره باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث استفاده از بیت‌المال برای مصارف شخصی با مدیران متخلف پس از تذکر برخورد قانونی می‌شود و همگی مواظب باشیم تا نان حرام بر سر سفره خود نبریم.

صمدنژاد با اشاره به نزدیکی هفته معلم آموزش و پرورش را رکن توسعه و پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: اگر به آموزش و پرورش و مقام معلم اهمیت دهیم و تربیت درستی صورت گیرد به پیشرفت و تعالی می‌رسیم چراکه نیروی انسانی ماهر و متخصص و متعهد کشور را می‌سازد.

وی با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی کانال‌های پایاب سد سلمان فارسی قیروکارزین در هفته‌های آینده نتیجه آن را انقلابی در بخش تولیدات کشاورزی شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود دانست و  بیان داشت: بخش کشاورزی قیروکارزین به عنوان محور اقتصاد شهرستان باید رونق بیشتری گیرد و در همین راستا با مذاکرات انجام شده در مرکز استان و برطرف شدن مشکلات عملیات اجرایی پروژه کانال‌های پایاب سد سلمان فارسی قیروکارزین در هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

فرماندار قیروکارزین اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه راه‌سازی محور فیروزآباد - قیروکارزین نیز که پس از تعطیلات نوروز متوقف شده بود با پیگیری‌های انجام شده و استقرار ماشین‌آلات در حال انجام است.

صمدنژاد در پایان افزود: برنامه‌های مدونی را برای زیباسازی شهرهای قیروکارزین و به ویژه مرکز این شهرستان تدارک دیده‌ایم که با اعتماد و همکاری مردم و ترجیح نفع عمومی بر منافع شخصی به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان