کد خبر: ۳۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

تکیه مظفر مختاری برمسند ریاست شورای اسلامی فارس

انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی فارس با حضور نمایندگان این شورا در صحن علنی برگزار و طی آن مظفر مختاری رئیس شورای اسلامی استان شد.

در ابتدای این جلسه نمایندگان حاضر در جلسه ضمن تقدیر از زحمات چند ساله مختاری در راس شورای اسلامی، وی را بهترین گزینه برای قبول مسئولیت ریاست شورای استان فارس دانستند.

براساس این گزارش سید عبد الرضا حمیدی نماینده مردم کازرون در شورای اسلامی استان در این خصوص گفت: تفکر شورا و روحیه اجرایی مختاری باعث شده تا دراین چند سال به هیچ گزینه دیگری برای کاندیداتوری ریاست شورای اسلامی فکر نکنیم.

نماینده مردم مرودشت در شورای اسلامی نیز با بیان این نکته که شورای اسلامی استان فارس که از موفقترین شوراهای فرادست در کشور گفت: روحیه شورایی مظفر مختاری عامل اتحاد وحدت رویه در این شورا شده است.

علی خرمی اتفاقات مثبت رخ داده پیرامون شورای اسلامی استان فارس را حاصل زحمات چند ساله مختاری در شورای اسلامی استان دانست.

اما یکی از نمایندگان مردم فارس در شورای عالی استان ها نیز خصوص عملکرد شورای اسلامی استان فارس گفت: فارس یکی از انگشت شمار استانهایی است که هیچگاه در بخش هیئتت رئیسه مشکلی نداشته است.

 در پایان شمارش آراء مظفر مختاری با اکثریت مطلق آراء به عنوان رئیس، حشمت اله کوشکی با 11 رای موافق به عنوان نائب رئیس و سیاوش قزلی نیز به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شدند و سید عباس راسخ و فرهنگ چمالی نیز به عنوان منشی اول و دوم این شورا برای یک سال آینده معرفی شدند.

 

مهر


نظرات بینندگان