کد خبر: ۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

برگزاری جشنواره \"سيماي زن در سينماي ايران \" در شیراز

به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا \"س\" ، و هفته زن جشنواره فصلي نمايش فيلم هاي سينمايي با عنوان \" سيماي زن در سينماي ايران \"  از 25 اردیبهشت در شیراز برگزار می شود.
بهروز مرامی ؛ رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس ؛ گفت : به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا "س" ، و هفته زن ،‌فستيوال فصلي نمايش فيلم هاي سينمايي با عنوان " سيماي زن در سينماي ايران " برگزار می شود.
وی افزود : این برنامه از روز دوشنبه 25 تا چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری ، به مدت سه روز در مجموعه فرهنگي هنري حافظ با هدف مروري بر فيلم هاي سينمايي كه در آنها حضور زنان را در جامعه نشان مي دهد اجرا می شود .
مرامی ؛ جدول پخش فيلم هاي اين برنامه را بدين صورت اعلام کرد :
دوشنبه 25 /2 ، نمايش فيلم سينمايي " خوابم نمي آيد " به كارگرداني رضا عطاران و با حضور رضا عطاران وخانم مريلاا مزارعي و با نقد دكتر اميد روحاني ../ سه شنبه 26/2 مورخ نمايش فيلم سينمايي " پل چوبي " ساخته مهدي كرم پور و با حضور مهدي كرم پور و مهناز افشار ( بازيگر ) و نقد و بررسي محسن آزرم .../ چهارشنبه مورخ 27/2 ، نمايش فيلم سينمايي " بي خود و بي جهت " به كارگرداني عبدالرضا كاهاني ، و با حضور پانته آ بهرام و نگار جواهريان و نقد و بررسي خانم آنتونيا شركا ...
رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس ؛ بیان داشت : در اين برنامه كه هر روز از ساعت 18 آغاز مي شود ، قرار است تا پس از نمايش فيلم ،‌علاوه بر نقد فيلم و بررسي جايگاه شخصيت در آن فيلم ،‌جلسه پرسش و پاسخ با حضور كارگردان و برخي عوامل فيلم نیز برگزار شود .
 
انتهای پیام/20
برچسب ها: جشنواره ، شیراز ، advhc ، سیمای زن
نظرات بینندگان