کد خبر: ۳۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

بد حجابی در شیراز در حال تبدیل شدن به بی حجابی است

علی زحمتکش با بیان اینکه بدحجابی به بی‌حجابی تبدیل می‌شود، از نبود یک مدیریت پاسخگو در مورد تولید البسه به شدت گلایه کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،رئیس شورای اسلامی شیراز روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: انتخاب روز میلاد این حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن نشان دهنده جایگاه زن و مادر به عنوان مخلوق ارزشمند هستی در نظام اسلامی است.

وی ارج نهادن به مقام زن را دو سویه دانست که یکی از طرف‌ حاکمیت و دیگری از سوی خود زنان است.

زحمتکش افزود: فاطمه‌وار زندگی کردن بسیار مشکل اما سعی در این مسیر واجب است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان خواستار دقت‌ نظر بانوان در رعایت حجاب اسلامی شد و در این زمینه از نبود یک مدیریت پاسخگو در مورد تولید البسه به شدت گلایه کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در جامعه اسلامی خط قرمزهایی وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود در حالی که بدحجابی‌ در کشور کم‌کم دارد به بی‌حجابی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد‌: امروز در اداره‌ها انواع بدحجابی و بدآرایشی را مشاهده می‌کنیم.

زحمتکش تصریح کرد: بدحجابی مانند گرانی شده که آن‌قدر روند افزایش آن سریع است که اگر در مقطعی تثبیت شود راضی می‌شویم که از آن بدتر نشود.

وی با مخاطب قرار دادن دستگاه‌های مرتبط اعم از وزارت ارشاد، صدا و سیما، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های متولی خواستار هماهنگی و اقدامات جدی‌تر در مقابله با بدحجابی شد.

نظرات بینندگان