کد خبر: ۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱

شکست تلخ تیم ملی والیبال در سومین مسابقه

تیم ملی والیبال ایران سومین مسابقه اش را در رقابت های انتخابی المپیک با شکست پشت سر گذاشت.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرآنلاين؛ ايران در سومين رقابت خود براي راهيابي به المپيك به مصاف استراليا رفت؛ تيمي كه حدودا يك هفته قبل در يك بازي تداركاتي به ايران باخته بود. ايران كه دو مسابقه اول خود را با پيروزي پشت سر گذاشته بود، اميد زيادي داشت تا اين بازي را هم ببرد و يك قدم ديگر به المپيك نزديك شود اما ملي پوشان واليبال ايران نتيجه بازي را واگذار كردند.
سعيد معروف، فرهاد قائمي، محمد موسوي، حمزه زريني، عليرضا نادي و امير غفور تركيب تيم ملي ايران را در آغاز اين ديدار تشكيل مي‌دادند. حمزه زريني ديروز مصدوم شده بود و زمزمه بازي نكردن او به گوش مي رسيد اما با اين وجود او هم در تركيب تيم ملي ايران حضور داشت.
در ست اول تيم ملي واليبال ايران با تمركز بر دفاع روي تور و مهار آبشار هاي قدرتي حريف سعي در كنترل بازي حريف داشت. اين ست با نتيجه 25-17 به سود ايران تمام شد.
در ست دوم ايران نتوانست مثل ست اول خوب ظاهر شود. استراليا در اين ست بهتر بازي مي‌كرد. دو تيم بازي متفاوتي را نسبت به گيم نخست به نمايش گذاشته بودند. اين ست با امتياز 25-18 به سود استراليا به پايان رسيد.
ايران ست سوم را هم واگذار كرد. دو تيم در آغاز اين ست با احتياط بازي مي‌كردند. اما استراليا موفق تر از ايران ظاهر شد و توانست اين ست را با نتيجه 25-18 به سود خود به پايان برساند.
ست چهارم هم گرچه مي توانست آخرين ست مسابقه نباشد، اما استراليايي ها با اختلاف تنها دو امتياز اين ست را هم بردند تا با ثبت نتيجه 25-23 به سود خود، ايران را با نتيجه 3 بر يك شكست دهند. استراليا با اين پيروزي 9 امتيازي شد تا به صدرنشيني خود در اين رقابت ها ادامه دهد.
برچسب ها: والیبال ، المپیک ، ایران
نظرات بینندگان