کد خبر: ۳۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

والیبالیست های ایران ونزوئلا را در هم کوبیدند

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر ونزوئلا به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار شیرازه ، دیدارهای روز پنجم رقابت‌های انتخابی المپیک با مصاف تیم‌های ایران و ونزوئلا آغاز شد. در این مسابقه شاگردان ولاسکو توانستند حریف خود را شکست دهند تا 3 امتیاز را به امتیازات خود اضافه کنند.

تیم ایران این مسابقه را با حساب 3 بر صفر به سود خود رقم زد. سفید پوشان ایران در سه گیم متوالی موفق شدند تیم والیبال ونزوئلا را با شکست بدرقه کنند.

ملی‎پوشان والیبال ایران که پس از دو بازی دور از انتظار برابر استرالیا و پورتوریکو، امروز عملکردی رضایت بخش‎تر داشتند در گیم سوم هم کنترل بازی را به طور کامل در اختیار داشتند و با نواختن سرویس‎های ریسکی و در عین حال کم اشتباه شرایط را برای پیروزی خود به خوبی مهیا کردند. طوریکه خولیو ولاسکو که خیالش بابت پیروزی شاگردانش تا حدی راحت شده بود به بازیکنان نیمکت نشین تیمش مانند مباشری و قرا هم فرصت بازی داد.

تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی قاطعانه در دیدار امروز برابر ونزوئلا که تا پیش از این با تنها یک پیروزی و سه شکست در رده هفتم جدول رده بندی قرار داشت، مجموع امتیازات خود را به 11رساند و با یک پله ارتقا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. البته حفظ این جایگاه به نتیجه دیدار تیم‏های ژاپن و استرالیا بستگی دارد که به عنوان سومین بازی در برنامه دیدارهای امروز لحاظ شده است.

روز هفتم مسابقات وایبال انتخابی المپیک امروز با برگزاری سه دیدار دیگر پیگیری می‎شود. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* صربستان - پرتوریکو
* ژاپن - استرالیا
* کره جنوبی -چین

در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک تیم کشورمان همانند دیگر تیم‎ها روز جمعه با قرعه استراحت روبرو است و از روز شنبه دیدارهای خود را پیگیری می‎کند. تیم ملی ایران روز شنبه به مصاف صربستان می‎رود که بهترین تیم حاضر در ژاپن است. پیروزی قاطعانه بازیکنان ایران در دیدار امروز شارژ روحی به موقعی برای نبرد سنگین روز شنبه بود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان