کد خبر: ۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

آقای ضرغامی چشممان روشن !!!

آقا سید از قلمم مرنج ، دو کلام حرف حساب دارم ، لطفا گوش بده و پشت گوش بنداز .

بعد از آنکه انتقادهای مبنایی به سینمای کشور گرفته شد و منتقدین سینما ، از عقب گرد در سینما سخن گفتند ، امروز آماده ام از عقب گرد در تلوزیون جمهوری اسلامی ایران بنویسم .

بعد از سی و سه سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد ، انتظار می رفت که صدا و سیمای ما هم همانند انقلابمان رشد کند و همانگونه که حضرت امام راحل (ره) فرموده بودند ، انقلاب را به بیرون از کشور صادر کنند .

در سال های نه چندان دور خبرنگار اخبار 20:30 شبکه 2 سیما از آقای مهندس ضرغامی سوالی پیرامون وضعیت سینما و فیلم هایی که از آن پخش می شود ، پرسید و ایشان پاسخی دو پهلو داد و گفت : « وضعیت سینما با وضعیت تلوزیون متفاوت است و ... » . اولا : ایشان باید منظور از تفاوت را بیان کنند ، دوما اینکه آیا منظور ایشان این است که سینمای ما اسلامی نیست ؟

حالا ما از خیر سینما گذشتیم . چند شب قبل ، همین که شب از نیمه گذشت ، فیلم طاغوتی از شبکه 2 سیما ، بله درست خواندید 2 سیما پخش شد!!!

این کار مسئولان شبکه 2 بسیار تامل برانگیز است ، اولا : این اقدام آن ها یادآور فیلم های نیمه مستهجن دوران طاغوتی است ،‌دوما : به اعتقاد روانشناسان دینی ، مشاهده تصویر نیمه برهنه ی یک زن مسلمان و یک زن هم وطن (ایرانی) تاثیرسوء آن از مشاهده فیلم های خارجی بسیار بیشتر است و ضربه ای که اینگونه فیلم ها می زنند غیر قابل جبران تر هستند . آیا مسئولین صدا و سیما از این موضوع مطلع نبودند ؟ یا خدای نکرده ....

با پخش این فیلم ( که همراه با تصاویر بی حجاب زنان ایرانی و شوخی و ارتباط آن ها با مردان نامحرم بود ) صدا و سیما ، قدم در منجلابی گذاشت که عاقبت آن بسیار تاریک است .

به راستی چرا حرکت تلوزیون ما به انحراف کشیده شده است ؟ و چرا تلوزیون ما ، نقش ستون پنجم رسانه های تهاجم فرهنگی و ضد انقلاب را بازی می کند ؟ چه علقه ای بین مزدوران داخلی و فراری های کاخ نشین است ؟ آیا این همان صدور انقلاب است ؟ آیا انقلاب ما اینگونه فیلم ها را تایید می کند ؟ و هزار پرسش بی پاسخ دیگر .

بنده چیزی نمی نویسم و چیزی هم نمی گویم زیرا که ؛ « العاقل یکفیه الاشارة »

پ . ن : این مقاله خیلی جای بحث دارد که این کار را به عهده خوانندگانش واگذار می کنم .

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان