کد خبر: ۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱

توسعه سومين حرم اهل بيت(ع) ديگر شعارنیست!

شهردار شيراز با اشاره به بر زمين خوردن كلنگ سه پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 65 ميليارد تومان در اين شهر گفت: توسعه سومين حرم اهل بيت(ع) ديگر از حالت شعاري خارج و عملياتي شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا،، "علي‌رضا پاك‌فطرت" در حاشيه مراسم كلنگ‌زني سه پروژه عمراني در شيراز در جمع خبرنگاران افزود: پروژه پل ولي‌عصر در نوع خود در كشور كم‌نظير است به‌طوريكه تنها به تعداد انگشتان يك دست از اين پروژه در ايران وجود دارد.

 وي با بيان اينكه امروز در شيراز پروژه‌ها زيرساختي علمي و تحقيقاتي دارد، گفت: پروژه‌هاي هر شهر بايد متناسب با عوارضي باشد كه مردم آن شهر پرداخت مي‌كنند و در شيراز هم به اين سمت حركت كرده‌ايم.

شهردار شيراز با بيان اينكه اجراي هر پروژه‌اي با هدف توسعه شهر، ايجاد و ارتقا رفاه و آسايش شهروندان و ايجاد منظر بهتر شهري است، گفت: اعتبار پيش‌بيني شده براي اجراي پل ولي عصر، 50 ميليارد تومان است.

وي همچنين به برزمين خوردن كلنگ پروژه پل دوم شهرك ميانرود و تقاطع غيرهمسطح ميدان احسان اشاره و خاطرنشان كرد: اين دو پروژه نيز بالغ بر 15 ميليارد تومان اعتبار به خود اختصاص خواهد داد به‌ طوريكه تقاطع غيرهمسطح ميدان احسان 12 ميليارد و پل ميانرود نيز بالغ بر سه ميليارد و پانصد ميليون تومان هزينه در برخواهد داشت.

پاك‌فطرت با تاكيد براينكه سرعت در اجراي پروژه‌ها را مد نظر دارد،‌ توجه به كيفيت كار را نيز يادآور و متذكر شد: پل کابلی شیراز یک پروژه تاثیر گذار و چشمگیر است كه منظر شهري را در سومين حرم اهل بيت(ع) تحت تاثيرخود قرار مي‌دهد.

شهردار شيراز با اشاره به اينكه پروژه‌هاي شيراز در نوع خود منحصر به‌ فرد است،‌ گفت: تونل سعدي از نظر اندازه دهانه در سطح خاورميانه كم‌نظير به شمار مي‌رود.

نظرات بینندگان