کد خبر: ۳۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۱

هدفمندی یارانه ها اثر ماندگار دولت نهم برای نسلهای آینده

 احد جعفری در جلسه بررسی مشكلات طرح هدفمندی یارانه ها درفرمانداری قیر و كارزین اظهار داشت: وظیفه تمام ما همراهی و تعامل تمام جانبه برای اجرای این طرح در تمام مراحل آن به عنوان سند افتخاری برای ارائه به نسل آینده است چرا كه استفاده بی رویه از منابع نسل آینده را به خطر خواهد انداخت.

به گزارش شیرازه جعفری بیان كرد: باید تمام نهادها در خدمت رسانی مفید و موثر به مردم تلاش كرده و باعث نارضایتی مردم از نظام با توجه به حجم گسترده فعالیت های تخریبی رسانه ای دشمن علیه كشور نشوند.

وی با بیان اینكه هر فردی با كد ملی ایرانی می تواند یارانه نقدی دریافت كند عنوان كرد : كسانی كه با فردی با تابعیت خارجی ازدواج كرده اند نیز در صورتی كه فرزندان آنان در صورتی كه دارای شناسنامه ایرانی باشند از یارانه نقدی برخوردار می شوند.

كارشناس دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینكه 50 درصد مراحل پرداخت یارانه ها توسط بانك ها انجام می شود گفت: تمام بانك ها باید در زمینه آشنایی با قوانین این طرح و توجیه پرسنل خود به طور كامل قدم بردارند تا در مراحل پرداخت یارانه نقدی حقی از كسی ضایع نشود.

جعفری بیان داشت: در بحث كمیسیون ماده 10 استان برنامه هایی برای آموزش دفاتر پیشخوان در نظر گرفته شده تا بخشی از خدمات به این دفاتر واگذار شود.

وی گفت: افراد دارای تمكن مالی و بی نیاز از دریافت یارانه نقدی با انصراف خود از دریافت، سبب خدمت رسانی بهتر به محرومان جامعه شوند و از خیران باشند .

ایرنا

انتهای خبر/ص


نظرات بینندگان