کد خبر: ۳۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۱

حرکت جهادی نسخه شفابخش کشور است

 مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: حرکت جهادی نسخه شفابخش کشورهای در حال توسعه است، چراکه آینده آن‌ها را در برابر توطئه‌های استکبار تضمین می‌کند.

به گزارش شیرازه مصطفی شایق امروز در حاشیه افتتاح طرح هجرت 3 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: ایجاد روحیه خودباوری و حضور در کلاس‌ها و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در قالب طرح هجرت تاثیر مثبتی در آینده علمی و کاری دانش‌آموزان بسیجی می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: استان فارس بیشترین نواحی آموزشی را در کشور دارد و سهم دانش‌آموزان و دانشجویان در اجرای طرح هجرت در سال گذشته کمتر از چهار درصد بوده است.

این مسئول تصریح کرد: برای اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی باید تعامل بین آموزش و پرورش، دانشگاه و بسیج ایجاد شود تا شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه کار و سازندگی باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس ادامه داد: مشکل ایران اسلامی در شرایط کنونی با دنیای استکبار غنی‌سازی هسته‌ای نیست بلکه تخریب فکر، اندیشه و بصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز در حاشیه اجرای طرح هجرت 3 به خبرنگار فارس گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب طرح هجرت آنان را از تنبلی دور کرده و روحیه نشاط و شادابی را در میان جوانان ایجاد می‌کند.

خداکرم مهدی‌خانی تصریح کرد: هدف مهم این طرح ایجاد روحیه خودباوری و اجرای بایدها و نبایدها در میان دانش‌آموزان بسیجی است و در این راستا اداره کل آموزش و پرورش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ثارالله برنامه‌های متنوعی در مورد مسائل فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی جوانان در دست اجرا دارد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان