کد خبر: ۳۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

ساماندهی مسافركش های شخصی در شیراز ضروری است

معاون دادستان عمومی وانقلاب وسرپرست دادسرای ویژه امورجنایی و امنیتی شیرازگفت: ساماندهی مسافركش های شخصی ضروری است و با این كار می توان از بسیاری جرایم درسطح شهر پیشگیری كرد.

به گزارش شیراه به نقل از ایرنا، قاضی محمدحسن سپاسداردرنشست ویژه شورای پیشگیری از وقوع جرم شیراز كه به ریاست دادستان عمومی و انقلاب این شهر برگزارشد، با اشاره به آغاز تعطیلات تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وهمچنین حضورمسافران درشهرمقدس شیراز اظهارداشت: پاكسازی پارك ها، اماكن تفریحی و رفاهی این شهر برای رفاه مسافران تابستانی و خانواده ها ضرورت دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس هم در این نشست گفت: به منظور اعمال نظارت بهتر و ساماندهی خودروهای شخصی مسافربر، می بایست هرچه سریعترطرح تجهیزهمه خودروهای مسافربری به سیستم GPS اجرایی شود.

احمد رحمانیان همچنین خواستار برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای فاقد مجوزمسافربری براساس قانون و مقررات شد.

فرمانده انتظامی شیراز هم در این نشست به كاهش آمار وقوع جرائم و افزایش كشفیات پلیس درسال جاری اشاره وبرجمع آوری معتادان دراین شهر نیزتاكید كرد.

سرهنگ مهدی انصاری با اشاره به اجرای طرح ویژه دراین موردگفت:با جمع آوری و ساماندهی معتادان، آمار سرقت های خرد نیز كاهش خواهد یافت.

همچنین دراین نشست ، نماینده صدا و سیمای مركز فارس ، آمادگی این مركز را برای آگاه سازی مردم و ساخت برنامه های رادیویی و تلویزیونی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی ، اعلام كرد.

دراین نشست برلزوم همكاری مشترك شهرداری شیراز، سازمان تاكسیرانی، سپاه فجر استان، پلیس امنیت اخلاقی و اتحادیه برخی از اصناف شیراز به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب ها تاكید شد.

نظرات بینندگان