کد خبر: ۳۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱

بزودی 28 پل عابر پیاده درشیراز ساخته می شود

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیك شهرداری شیراز گفت: بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای احداث 28 پل عابر پیاده در شهر شیراز اختصاص یافته است.

به گزارش شیرازه، علی مصلحی نژاد افزود: در چهارماه نخست امسال دو پل هوایی عابر پیاده درشهرشیراز نصب شده است و تا پایان امسال عملیات نصب شش پل دیگر نیزآغاز می شود.

ایرنا در ادامه نوشت، وی با بیان این كه درگذشته متولی احداث پل های هوایی تنها سازمان حمل و نقل و ترافیك بود، اظهارداشت: از این پس شهرداری های مناطق نیزدراحداث پل های هوایی مشاركت می كنند و این سازمان به عنوان ناظرعمل خواهد كرد.

مصلحی ن‍ژاد گفت: 22میلیارد ریال از اعتبار احداث پل هوایی عابر پیاده به مناطق 9 گانه شهرداری و هشت میلیارد ریال به سازمان ترافیك اختصاص یافته است.

وی اضافه كرد: عملیات اجرایی دو پل هوایی عابر پیاده دربلوار رحمت و بلوار عدالت در حال اتمام است و به زودی برای تردد شهروندان افتتاح می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیك شهرداری شیراز ادامه داد: پل های عابر پیاده در بلوار ایمان جنوبی، شهیدمطهری، ارتش، نیستان، دلگشا، پاسداران، امیركبیر در دو نقطه، استقلال، نواب صفوی، دكترحسابی، رسول اعظم، سرداران، تخت جمشید، شهید رجایی در دو نقطه، معالی آباد، رحمت در دو نقطه، هفت تنان، میرزای شیرازی و محور كمربندی مقابل شهرك های پردیس، بنی هاشمی، فرزانگان، رضوان، و شهرك حافظ در برنامه احداث و نصب قرار دارد.

وی با اشاره به اینكه از 28پل پیش بینی شده 10پل توسط سازمان ترافیك و مابقی توسط شهرداری مناطق باید ساخته شود، گفت: از مجموع 10 دستگاه پل كه به سازمان ترافیك محول شده است ، دو دستگاه پل در آینده نزدیك بهره برداری می شود وعملیات اجرایی هشت دستگاه نیزهمزمان آغازشده است كه تلاش می شود تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان