کد خبر: ۳۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱

مجهزترین سالن تیراندازی جنوب کشور تفنگ تمرین ندارد

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان فارس گفت: مجهزترین سالن تیراندازی جنوب کشور را در شیراز داریم، اما تفنگ تمرین نداریم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،اسماعیل دلشاد اظهار داشت: با وجود بازسازی‌های صورت گرفته در بخش عمرانی مجموعه یادگار امام کمبود امکانات ساختاری و تجهیزات هنوز بزرگ‌ترین مشکل است.

وی افزود: به دلیل گرانی تفنگ بادی و تیر و کمان نتوانسته‌ایم خواسته‌های ورزشکاران جانباز و معلول را برآورده کنیم و در تمرینات مشکل داریم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان فارس در ادامه به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های تیر و کمان و بسکتبال با ویلچر در مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: ورزشکاران جانباز و معلول فارس همیشه با غیرت در میدان‌های جهانی و کشوری برای این استان افتخارآفرینی می‌کنند.

دلشاد اضافه کرد: در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن در رشته‌های دوچرخه‌سواری، تیراندازی بانوان و فوتبال هفت نفره سه نماینده به ‌نام‌های بهمن گلبار‌نژاد، ساره جوانمردی و احسان غلامحسین‌پور از فارس داریم که از شانس بالای کسب مدال برخوردارند.

این مسئول با انتقاد از رسانه ملی که در انعکاس و اطلاع‌رسانی ورزش جانبازان و معلولان به جامعه ضعیف عمل می‌کند، افزود: هیئت جانبازان و معلولان با زیرپوشش قرار دادن 24 رشته از لحاظ گستردگی مانند یک فدراسیون است، با این وجود به دلیل اطلاع‌رسانی نامناسب بسیاری از خانواده‌ها از وجود این هیئت بی‌خبرند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه این هیئت در سال جاری شناسایی و استعدادیابی معلولان دارای توان ورزش بوده و با همکاری بهزیستی این برنامه در حال پیگیری است.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان فارس در پایان خاطرنشان کرد: ایاب و ذهاب ورزشکاران جانباز و معلول در سطح شهر به سختی صورت می‌گیرد و تاکسی‌ها با دیدن یک معلول با ویلچر توقف نمی‌کنند و در بعضی مواقع باید ساعت‌ها منتظر تاکسی بمانند.

نظرات بینندگان