کد خبر: ۳۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

15 میلیارد ریال در شهرک صنعتی مهر هزینه شد

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون بالغ بر 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی مهر هزینه شده است.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شهرستان مهر، سیدمصطفی هاشمی صبح امروز در دیدار با فرماندار مهر که در دفتر این فرمانداری صورت گرفت، با بیان اینکه شهرک صنعتی مهر در راستای برنامه‌های این شرکت در مورد ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق محروم این استان ایجاد شده است، اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی این شهرستان به منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی و نیز حضور برخی از سرمایه‌گذاران این شهرستان در کشورهای حاشیه خلیج فارس، این شهرک صنعتی از آینده‌ای درخشان برای سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی برخوردار است.

وی افزود: شهرک صنعتی مهر به مساحت 201 هکتار از شهرک‌های صنعتی بزرگ استان فارس است که ظرفیت استقرار بیش از 300 واحد صنعتی را دارد.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون بالغ بر 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرک صنعتی هزینه شده است.

قائم مقام مدیرعامل و معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه بر تکمیل طرح آب‌رسانی به این شهرک صنعتی با حفر یک حلقه چاه آب و نیز اجرای خط انتقال برق در صورت رفع معارض از سوی فرمانداری تاکید کرد.

فرماندار شهرستان مهر نیز در این جلسه با قدردانی از مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد شهرک صنعتی مهر گفت: این شهرک صنعتی بستر مناسبی را برای سرمایه‌گذاری، توسعه صنعتی و اشتغال‌زایی در این شهرستان فراهم می‌کند.

حسین شیری با بیان اینکه برخی از سرمایه‌گذاران مهری ساکن کشورهای حوزه خلیج فارس تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید این شهرستان اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: شهرک صنعتی مهر می‌تواند موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان