کد خبر: ۳۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

آموزش و پرورش از اساسی ترین ارکان جامعه است

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گراش به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گراش به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش، حمیدرضا کریمی فرد فرماندار گراش در این پیروی از سیره اهل بیت (ع) را یک اصل مهم در زندگی همه مسلمانان بر شمرد و بر لزوم پایبندی به احکام الهی و معارف دینی تاکید کرد.

رییس شورای آمزش و پرورش شهرستان گراش، نقش آموزش و پرورش را در جامعه انکار ناپذیر توصیف کرد و افزود: اگر آموزش و پرورش اصلاح شود به دنبال آن اقتصاد، وجدان کاری، فرهنگ و بسیاری دیگر از مسایل مهم ترویج و توسعه خواهد یافت و از همین رو می توان گفت آموزش و پرورش از اصلی ترین ارکان توسعه همه جانبه جامعه می باشد.

کریمی فرد تعلیم و تزکیه را در کنار هم از عوامل مهم و اساسی رسیدن به موفیقت های بزرگ خواند و اهتمام به موضوع آموزش و پرورش را بر همه دستگاه ها امری واجب و ضروری دانست.

فرماندار شهرستان گراش در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی با تمام قوا در جهت به زانو در آوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش است و از جهات مختلف از جمله علم و فناوری، موضوع انرژی هسته ای و اقتصادی با حربه های گوناگون اقدامات مختلفی را انجام داده که همه ما باید با هوشیاری کامل و اتحاد و همدلی همچون گذشته مانع از این اقدامات شوم دشمنان شویم.

فرماندار گراش در پایان خاطر نشان کرد با تلاش مضاعف دستگاه های ذیربط و با استفاده از حداکثر ظرفت و توان موجود، شاهد به بهره برداری رسیدن مجتمع اداری شهرستان گراش خواهیم بود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان