کد خبر: ۳۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۱

شهرداری شیراز در جذب سرمایه‌گذاری موفق است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز در جذب سرمایه‌گذاری موفق عمل کرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی زحمتکش بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری شیراز گام‌های موفقی برای جذب سرمایه‌گذار برداشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در سالی که هیچ شهری و شرکتی نتوانسته است اوراق مشارکت خود را به طور کامل بفروشد شهرداری شیراز این کار را کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز 142 میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته است، تصریح کرد: آیا منتقدان باور ندارند که این 142 میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری بوده است.

زحمتکش اضافه کرد: این مبلغ زمینه‌ساز اجرای هشت پروژه مهم عمرانی شده که تدبیری هنرمندانه برای جذب سرمایه‌گذاری بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: منتقدان عملکرد شورا و شهرداری در جذب سرمایه‌گذاری شفاف صحبت کنند و برای مردم به طور واضح اسم سرمایه‌گذار و طرحی که به آن بی‌توجهی شده را بگویند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به واکنش عده‌ای به سخنان او پیرامون وضعیت مصوبات سفر هیئت دولت گفت: این حق طبیعی رئیس شورای اسلامی شهر است که به نمایندگی از مردم بخواهد آخرین وضعیت مصوبات سفر را بداند.

زحمتکش ادامه داد: وضعیت پتروشیمی‌ها، شهرک سینمایی و سایر مصوبات سفر را برای ما مشخص کنید تا مردم نیز بدانند.

وی در پایان گفت: طی پنج سال گذشته حتی یک سرمایه‌گذار نیز به ما مراجعه نکرده و اگر موردی مدنظر است به‌ صورت شفاف و با اعلام نام و مشخصات کامل سرمایه‌گذار و نوع سرمایه‌گذاری مورد درخواست و زمان مراجعه، اعلام شود تا شهروندان نیز مطلع شوند.

نظرات بینندگان